Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A BMW E90 320D 2005-06os...

A BMW E90 320D 2005-06os (163Le) tényleg egy megbízható, jól bevált motorú konstrukció a 2005-06os BMW 320i (4hengeres 150Le) -hez képest?

Figyelt kérdés
2016. jún. 17. 19:08
 1/9 anonim ***** válasza:

Ez a M47TU2D20 hááát... nem bíznék benne.


Az N47D20 amiben sokkal jobban bíznék. Nem is csoda hogy 2009től már a jól bevált N47D20 motort tették bele a gyárban. Egy picit erősebb is.


Kérdezősködött már már is és most is csak az a véleményem hogy a 2009es facelift utánit érdemes venni.

2016. jún. 17. 20:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 A kérdező kommentje:

Idéznék innen a fórumról:


" az N47 motor sem hibátlan, annak a vezérműlánca szar,

igazából mindkettő egy konstrukcióhibás motor"

2016. jún. 17. 21:01
 3/9 anonim ***** válasza:
Igen. Régóta vannak gondjai ennek a gyártónak a vezérléssel de van néhány jobban sikerült változat is ahol kevesebb az esély a problémára. Meg ugye ahogy írtam az N47nek vannak változatai és az N47D20 beváltabb csak az meg a 2009 utániakban van benne.
2016. jún. 17. 21:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
Hibás a vezérlés, megveszel 1 autót 150ezerrel és gyári lánccal, kicserélem, mész további 150et. Ennyi.
2016. jún. 17. 23:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 Koaxk Ábel ***** válasza:

A 163 lovas dízel elvileg megbízhatóbb, a 177 lovas motor benne volt a 20 legrosszabb motor cikkben is a totalcar-on, pont a szakadó vezérműlánc problémája miatt!


[link]


Itt csak a 320Si-t írják problémásnak, benzineseket nem ismerem!


Amúgy nekem a 163 lovas dízel van, eddig 50 ezer km-et tekertem bele és köszöni szépen tökéletesen üzemel!

Eddig csak olajcserére meg a fékekre kellett költeni, jah meg cseréltem benne vagy 3x izzót, az mondjuk szívás elsőre a kerékdob felől, de legalább lehet házilag!

Nálam ez már bőven a megbízható kategória!

2016. jún. 18. 05:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 A kérdező kommentje:

Köszi Kovax Ábel én is hasonló információk ismeretében vagyok.

A 2005-06os 163Le még a megbízható,az utána jövő 177Le már bajos azt nem árt kerülni.

DE azért hiszek a korábban válaszolónak is miszerint a 2009es Faceliftesek talán még a 2006osoknál is megbízhatóbbak lehetnek talán.

Mindenesetre a 163Le 320D akkor kiforrott jó motor.

Ha lánccserére kerülne sor szerintem az nem tétel egy ilyen autónál,figyelembe véve a porlasztó,nagynyomású pumpa ill. turbó csereárakat nézve amivel azért jó ideig nem lehet gond ha normálisan használják az autót.

Kár hogy a 2005-06-07 évjáratú benzines sima 4hengeres 150Le szivómotorról nincsnek túl pozitív vélemények...

2016. jún. 18. 07:41
 7/9 anonim ***** válasza:

A N47D20 pont hogy a régebbi beváltabb konstrukció amit a facelift után visszaraktak az autóba mert a facelift előtti M47TU2D20 kódúval sok volt a gond. Ami nem jelenti azt hogy automatikusan mindegyikkel. De nekem már az ismert típushiba is sok soha nem mernék olyat venni.

Már hitevesztett vagyok a német autókat illetően és most már csak Mercedest mernék megvenni. Vagy egy japánt de azok között is vannak problémásak.

A Totalcarnak meg ettől függetlenül is csak annyira hiszek mint más sajtónak mert manipulálnak és amikor nem akkor is sok a tévedés. A helyetekben / bmwsek helyében nem foglalkoznék velük mert lenézik a totalcarnál a bmwseket és a márkát is és ezt a nézetüket terjesztik.

2016. jún. 18. 10:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
Pont az N-es motor a rosszabb, M47 mint rossz motor ? :D e46 ban is rohadt tartósak, örvénycsappantyúkat kell ledugózni a szivosornál és világból kimegy, források szerint 800 ezer km bír a gyári lánc, volt amelyikben 850 ezer km nél szakadt el, vas blokkos(M) legjobb dízel Bmw, N es vackok láncproblémásak illetve alublokk(N) De hajrá, vegyétek az N-est, én addig eljárok az M47 dízellel még jó 5-10 évet, vagy amég ki nem tiltják ;)
2020. febr. 8. 13:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:

Ez olyan dolog, hogy ki lehet fogni jót és rosszat is. Meg hogy használták előtte. Ha egy megbízhatónak mondott motorú autót hanyagoltak, akkor azzal is csak a baj lesz.

Egy rokonom évtizedek óta a jónép által megbízhatatlannak tartott márkájú autókkal jár és semmi baja. Szóval nem a szóbeszédeknek meg az autós sajtó által jónak, vagy rossznak tartott motorú autókat kell figyelni, hanem rámenni az állapotra.

2020. márc. 12. 04:06
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!