A BMW E90 320D 2005-06os (163Le) tényleg egy megbízható, jól bevált motorú konstrukció a 2005-06os BMW 320i (4hengeres 150Le) -hez képest?
Ez a M47TU2D20 hááát... nem bíznék benne.
Az N47D20 amiben sokkal jobban bíznék. Nem is csoda hogy 2009től már a jól bevált N47D20 motort tették bele a gyárban. Egy picit erősebb is.
Kérdezősködött már már is és most is csak az a véleményem hogy a 2009es facelift utánit érdemes venni.
Idéznék innen a fórumról:
" az N47 motor sem hibátlan, annak a vezérműlánca szar,
igazából mindkettő egy konstrukcióhibás motor"
A 163 lovas dízel elvileg megbízhatóbb, a 177 lovas motor benne volt a 20 legrosszabb motor cikkben is a totalcar-on, pont a szakadó vezérműlánc problémája miatt!
Itt csak a 320Si-t írják problémásnak, benzineseket nem ismerem!
Amúgy nekem a 163 lovas dízel van, eddig 50 ezer km-et tekertem bele és köszöni szépen tökéletesen üzemel!
Eddig csak olajcserére meg a fékekre kellett költeni, jah meg cseréltem benne vagy 3x izzót, az mondjuk szívás elsőre a kerékdob felől, de legalább lehet házilag!
Nálam ez már bőven a megbízható kategória!
Köszi Kovax Ábel én is hasonló információk ismeretében vagyok.
A 2005-06os 163Le még a megbízható,az utána jövő 177Le már bajos azt nem árt kerülni.
DE azért hiszek a korábban válaszolónak is miszerint a 2009es Faceliftesek talán még a 2006osoknál is megbízhatóbbak lehetnek talán.
Mindenesetre a 163Le 320D akkor kiforrott jó motor.
Ha lánccserére kerülne sor szerintem az nem tétel egy ilyen autónál,figyelembe véve a porlasztó,nagynyomású pumpa ill. turbó csereárakat nézve amivel azért jó ideig nem lehet gond ha normálisan használják az autót.
Kár hogy a 2005-06-07 évjáratú benzines sima 4hengeres 150Le szivómotorról nincsnek túl pozitív vélemények...
A N47D20 pont hogy a régebbi beváltabb konstrukció amit a facelift után visszaraktak az autóba mert a facelift előtti M47TU2D20 kódúval sok volt a gond. Ami nem jelenti azt hogy automatikusan mindegyikkel. De nekem már az ismert típushiba is sok soha nem mernék olyat venni.
Már hitevesztett vagyok a német autókat illetően és most már csak Mercedest mernék megvenni. Vagy egy japánt de azok között is vannak problémásak.
A Totalcarnak meg ettől függetlenül is csak annyira hiszek mint más sajtónak mert manipulálnak és amikor nem akkor is sok a tévedés. A helyetekben / bmwsek helyében nem foglalkoznék velük mert lenézik a totalcarnál a bmwseket és a márkát is és ezt a nézetüket terjesztik.
Ez olyan dolog, hogy ki lehet fogni jót és rosszat is. Meg hogy használták előtte. Ha egy megbízhatónak mondott motorú autót hanyagoltak, akkor azzal is csak a baj lesz.
Egy rokonom évtizedek óta a jónép által megbízhatatlannak tartott márkájú autókkal jár és semmi baja. Szóval nem a szóbeszédeknek meg az autós sajtó által jónak, vagy rossznak tartott motorú autókat kell figyelni, hanem rámenni az állapotra.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!