Hogyan javítsak a kuplungkezelésen?
"Úgy csinálom, hogy fogóponton tartom és mm-eket engedem le-föl."
Ezt a tolatásra értettem.
"indulásnál nem adok gázt"
Miért nem? Naná, hogy beremeg.....
Jaj Tündérbogár!
Ennek a tevékenységnek nem az a lényege, hogy képes vagy-e a kuplungpedált gázadás nélkül fölengedni, és aztán a fogáspont elérésekor jó hosszú ideig csúsztatni.
Az lenne a feladat, hogy minél rövidebb idő alatt -a gáz és a kuplung összehangolt mozgatásával- megmozdítsd a kasztnit. Lehetőleg nem ordító motorral és nem szénné égetett kuplungtárcsával.
/de ezt szerintem már az oktató is elmondta/
Hogyan sikerült levizsgáznod?
"Elindulásnál nem adok gázt, mert a kuplung felengedéssel indul el."
Erről hamar szokjál le, sok embernél nagyon rossz beidegződés ez, ugyanis a dízel valóban könnyen elindul gáz nélkül is. Viszont nagyon rosszat tesz mindennek. Kell egy kis gáz is, ugyanúgy, mint a benzinesnél. Főleg ha meremeg az egész autó, az baj. Azért van, mert nem adsz gázt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!