A franc problémátok van már a kérdezővel, tőzsde cápa, ne kössünk bele.
Vegyél Lexust, ez menci sőt még strapás is.
Amúgy meg idő múlva mindenkinek összejön ilyen autó én pl. 15 éve vagyok EÜ dolgozó és még mindig optimistán tekintek a jövőre. Soha nem szabad feladni, eleven példa a tőzsde csávó.
" A franc problémátok van már a
kérdezővel, tőzsde cápa, ne kössünk
bele."
Értem a szarkazmust, de tényleg így van....
Nekem anyám családjának fele EÜ-s, és apám családjának is köszönhetik, hogy se nem borítékban, se nem kivándorlásban gondolkodók. Jó meg a fele családja anyámnak jogász.
Sőt nagyapám vállalkozásaiban is volt felmérés, itthon alacsonyabb a bér ez igaz, de a lakbér is vagy ingatlanhitel, így nem marad kevesebb a zsebekben.
Az EÜ-ben meg tényleg nem ártana egy béremelés.
Fontos a kölcsönön megbecsülés.
Az igen, de nagy szavakkal dobálóznak itt egyesek :) A külföldi céget még nem dobta be senki, pedig már olyan is volt... :)
Apunak ez, anyunak az, bla bla bla, nektek meg bicikli.
Amit kiraktál kettő közül az Audit inkább mert abba jobb motor van az a 1.8 TFSI 190 Le-vel nem rosz választás, inkább mint a merci 4 hengeres diesel kerregés nem illik ilyen autókhoz. Ha dízel akkor 3000 es.
Más alternavitának: [link]
vagy egy Bmw 530-550i 2015 ös modell
#36 Látom elgurult a gyógyszer nálad. Vagy szimplán ellenséges vagy, és ezért 27%-od is. :(
A motorbicikli szerintem meg túl régies kifejezés, elég a motor szó, ami te le is hagytál.
Nemzetközi cégnél is lehet jól keresni, csak akkor leginkább ha kereskedelmi vezér képviseleten, vagy mérnők ként és ha külföldről csábítanak haza.
Amúgy valószínű Forex-es trader, ha most veszi első autóját ennyi idősen. Ha valaki ésszerű határértékekkel állítja be a programokat fialnak azok, amíg nem lesz valaki túl mohó. Ez most divat, mint kamaszkoromban a sportfogadás. Ott mindig a kaszinó nyert. Itt csakis tőkével lehet, egy kisvállalkozási hasznot hozni, mind addig amíg nem lesznek túl eszementek be állítások. - hozzáteszem mind a kettőről csak másodkézből tudok.
Amúgy a MB-nél elég lecsukni a motortetőt, a kereplő zajkizárására.
És tény a MB-nek 3 literes dízel motorjai nagyon elvannak találva, számomra a S osztályon kívül viszont a Mercedesek kaotikusnak ható beltere nagyon nem tetszik. De ízlések különböznek.
Az igazi sor hat-ra a BMW-be nekem nem volt +3.5 millió Forintom, plusz a zömében városi használatban lévő fogyasztás növekedésre a másfélszeres löket térfogattal.
Ezért fontos kérdés hol használja az ember az autóját, és ahol használja milyen arányban. Az enyém egy ésszerű kompromisszum lett.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!