BMW-sek, Audi-sok miért vagytok idióták az utakon? Miért
kell mindig versenyezni?
Figyelt kérdés
persze tisztelet a kivételnek, de elég sokat vezetek kb. havi 6-8 ezer km-t és a legtöbb problémám veletek van. főleg a füstös csotrogányt hajtókkal, akik azt hiszik ők a menők, pedig inkább szánalmasak. szinte az esetek 80%-ban előfordul, hogy haladtok X sebességgel utolérlek Titeket és mikor elkezdek előzni akkor gyorsítatok, van aki akkora gázt ad, hogy rendes füstfelhő jön ki hátulról: emberek egy egyrészt ÉGŐ, másrészt balesetveszélyes. Nem tudom másnak mi a tapasztalata? én ezek miatt az idióták miatt vettem most egy MAzda 6-ost ill cégesbe kisírtam egy RS octaviát, mindkettő 400 feletti nyomatéákkal, így ha sietnem is kell, túlélhető a dolog.. kíváncsi lennék másnak van-e ilyen tapasztalata?
Félreértés ne essék, én is TDI párti vagyok, volt is, meg van is (csak nekem 3.0). De azért ne írjunk már olyanokat, hogy egy chippelt csoda otthagy egy 170 lovas RS Octáviát.
"másnál is előfordul-e ez a jelenség, hogy elkezdenek előzni és gyorsul a delikvens.. pedig előtte fixen ment.."
Persze, minden második előzött ilyen, többek között ezért is vettem ilyen erős autót, mert másképp nem bírnék elmenni mellettük. Több oka van hogy ezt csinálják: frusztráltak, vagy el vannak bambulva, és mikor előzöd őket, akkor jut eszükbe hogy menni kéne.
2016. jún. 12. 18:47
Hasznos számodra ez a válasz?
12/19 anonim válasza:
1.9 pd már csak chippel megvan 170 le,kisebb kaszniban pl golf4 Audi A3...tapasztalatokat irok.nem csak a számokat nézem.
2016. jún. 12. 22:50
Hasznos számodra ez a válasz?
13/19 anonim válasza:
ja hát a DPF mégjobb...nincs elég rákos a világon...Ezzel tesznek a legnagyobb kárt,az ok hogy nincs füst de a kisebb részecskék sokkal nagyobb veszélyt jelentenek az ember egészségére.Azt meg,hogy Euro 6.. a dízelbotrány után szerintem ne írjuk le,folyamatosan bukik le az összes :)
2016. jún. 13. 08:13
Hasznos számodra ez a válasz?
14/19 A kérdező kommentje:
tehát szerinted egy 2015-ben gyártott Mazda 6-os, amely a legkorszerűbb, önregeneráló DPF-el van ellátva szerinted károsabb az egészségre, mint egy 20 éves dízel? amúgy meg ki a tököm csippeltet autót? miért nem vesznek inkább erősebb motorral egy másik autót? a csipeléssel megölik az autót bakker
2016. jún. 13. 10:54
15/19 anonim válasza:
Azért mert a régi TDI motorokban nagy a tartalék.Mechanikai túlméretezés volt jellemző ezekre a motorokra,ami az új motoroknál már nincs így.Így valóban én sem csináltatnék chiptuningot pl az új mazda 6ra.Vannak kivételek az újak között is,akiknél kiadnak 2 autót 2 különböző teljesítménnyel ami csak szoftverben tér el.Szóval a régi TDI és PDTDI motorokat nem ölöd meg chiptuningal.Még a sima kis 90LE-s TDI is bőven 150-160LE-t bír hosszútávon.
Olvass kicsit utána ennek a részecskeszűrőnek,nem túl jó dolog,hogy ennyire apró részecskékre "szétbombázzák" mert ez soha nem kerül ki az emberből...Szóval az új autók akár rákkeltőbbek mint a régiek.
2016. jún. 13. 11:57
Hasznos számodra ez a válasz?
16/19 anonim válasza:
visszatérve az RS octavia-ra és a mazda 6-ra amikről szó volt,mindegyik jól megy.DE(!) ez pont az aminél kell is a 180LE a kocsiba mert nehéz kocsik ezek.~1500+ Kg.
Ja és attól,hogy most talán kicsit úgy tűnik,hogy védtem a füstösöket,nem túlzottan.Van aki direkt füstölésre csinálja meg a kocsiját és ráadásul még nem is megy olyan jól.Az enyém jól megy és nem is füstöl.(Sima TDI) Én is találkoztam olyannal aki nagyon füstölgött előttem,megelőztem aztán kész.Az hogy Ő rágyorsít úgy hogy te előznéd hát menjen,de ha újra lassan megy és megint nem enged előzni az valószínű valami tahó.
2016. jún. 13. 12:02
Hasznos számodra ez a válasz?
17/19 A kérdező kommentje:
de miért chipeled? miét nem veszel erősebb autót? RS ocatvia azért bitangul megy, egyszer kipróbáltuk kollégával 10 mp alatt felér kb. 120-130 közé. februárban Frankfurtban ültem egy 230 lovas benzinesben is, hát az már Forma1 :-) azt mondta a tulaj, hogy 10 mp alatt van 150-en, nem tudom igazat mondott-e de bitangul ment, ráadásul téli gumikkal. :-) amúgy 1500 kg alatt van az m6-osom - 1355 kg - valszeg ezért is döbbenet a fogyasztása, ha oda figyelek 4.5 körül van :-), meg szerintem az octaviak is kevesebbek mint 1500 kg.
2016. jún. 13. 17:35
18/19 A kérdező kommentje:
sajnos eléggé sok ilyen idióta van, de hát ez van. próbálok figyelni jobban. egyébként van igazság abban amit mondasz, mert először 2. generációs 6-os mazdát akartam venni, de abban 3 szoftverrel volt ugyanaz a 2.2-es motor, 129 le, 163 le, 180 le. ott is mondták, hogy a 129 le nincs annyira kihegyezve, az siman elmegy fél millió km-t, azonos normál használat mellett a nagyobb teljesítményűek gyorsabban amortizálódnak. de aztán úgy döntöttem nem veszek nagy autót, jó lesz az asszony polo-ja, de ez az új 6-os ez hihetetlen.. most vettem egyet áprilisban 1 évesen töröttt volt a hátulja, megcsináltattam 800-ért, összesen 5,8 millába volt a kocsi 39 ezer km-el.. szóval fele annyi mint az újkori ára volt, ez belül fenomenális, ennyire jó autót még sosem vezettem.
2016. jún. 13. 17:45
19/19 anonim válasza:
Nem mindenki tud venni zsír új autót,vagy másra költi,házra-nyaralásra.Vagy úgy van vele,hogy úgyis sokat veszít az értékéből a kocsi,inkább vesz használtat.Használtak közül meg nagyon jók a TDI-k.Sokkal kevésbé szervízigényesek mint az újak.Nos mivel csak régebbi dízelre van pénz,ezek még nem volt olyan nagy teljesítménnyel,viszont bőven bírják a chipet.Ha bírja a teljesítménynövelést akkor meg miért ne?
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!