Mi a véleményetek arról, hogy még 2016-ban is gyártanak olyan autókat, amiben nincs több, mint 65-75 lóerő? Nem kevés ez egy kicsit?
Oké,természetesen ez városi használatra elég,ezt szögezzük is le az elején,főleg,hogyha egy kicsi autóról van szó,de ettől függetlenül néha mindenki használja városon kívül is az autót,mégha egyesek ritkán is.
Vegyünk példának egy új kombi Skoda Fábiát,75 lóerővel.Szerintetek ez elég ahhoz,hogy legalább az autópályán legalább 140-es tempóval lehessen haladni,kényelmesen,idegesítő motorbőgés nélkül?Vagy akár biztonságosan megelőzni két teherszállítót?
Várom a véleményeiteket,előre is köszönöm! :)
azt gyártanak, amire igény van..általában a motor drágítja az autót.(és az extrák)
egy halvány teljesítményű motorral szerelt fapados kocsit, amiben kézi ablakemelő van, semmi extra, talán még klíma sem, azt akátr több millióval is olcsóbban lehet kínálni..
a baj ott kezdődik, hogy a versenyző megveszi két milláért az vadonatúj Dácsiát, vagy Ladát, vagy Chevroletet, aztán hadd lássa a szomszéd, hogy fussa..
nála nem gond, ha le kell ugrani a mamához, (mert meg kell mutatni) de nyaralni is azzal megy autópályán..természetesen...meg kell mutatni a zasszonynak, hogy mennyi esze van az apucinak, hogy spórolósan vásárolt..a többi gyökér meg csak szórja a pénzt a drága kocsir. senki nem mondja meg a parkolóban, hogy neki csak három hengerre futotta..
spórol az olaj minőségén is, csak a nagyarcok vesznek drága 0W20-at, meg mindenféle fullszintetikust..
aztán egyszercsak egyre jobban füstül, halványul az a kis erő is..
akkor természetesen kiderül, hogy az autógyár nem tud jó autót gyártani..
de kilencvennel közlekedni az autópályán az olyan ciki..
-nézd anyukám!..ez megyám száznegyvenet is...
Sok családban van két,vagy több kocsi is,a városi használatra nem biztos,hogy fontos egy rábasteiger.
Másik dolog,hogy ameddig van a gyengébb kocsira is igény,illetve eladható,addig gyártani fogják.
Ezen kívül Mo.-ra sok embernek elég a kisebb kocsi,nem biztos,hogy mindenki autópályázik,vannak más utak is.
Nem biztos,hogy mindenki autómániás,és megőrül a lóerőkért.
Nekem egy Feliciám van,akár holnap vehetnék egy erőgépet,de nekem nincs rá szükségem,és gondolom mások is vannak így.
És még annyi,hogy 130 a megengedett,úgy hogy nem értem a "legalább" 140-es tempót.
:)
Először is: nem minden autó arra van kitalálva hogy 140-el döngess vele az autópályán (amúgy ha kell mennek ennyivel a 75 lovasok).
Aztán ez a kamion előzgetés is megint olyan, hogy csak duma az egész. A Ferrarival is kell 5-6 mp hogy megelőzz egy kamiont. Tehát veszélyes.
Ha megfigyeled, nem a gyenge autókkal csinálják az életveszélyes előzéseket, hanem az ilyen erős, 150-200+ lovas autókkal. Mert nagyon bátor a sofőrje, azt hiszi, hogy mindenre elég a sok lóerő, közben nem. A kisautó sofőrje nem csinál ilyen hülyeségeket, csak akkor előz, ha biztos a terep. Egy 1 tonna önsúlyú autónak éppen elég normál használatra (főleg városban) a 75 lóerő.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!