Csak chippel soha nem lesz egy 150 lovas szívó motor 200.
2016. máj. 26. 13:40
Hasznos számodra ez a válasz?
2/9 Osynho válasza:
Sok cég meg tudja csinálni 200 lóerősre, de az nem csak chiptuning lesz és egy autó árába fog kerülni.
2016. máj. 26. 14:27
Hasznos számodra ez a válasz?
3/9 anonim válasza:
A vezérlés átírásával 10-15 ló nyerhető. Raksz alá hozzá való sportkipuff rendszert és szívó oldalra minőségi levegőszűrőt és lesz a chpieléssel együtt össz 15-20 ló nyereséged. Már ez is összesen egy százasba fog kerülni.
Ahol lehet még kikönnyítheted az autót ezzel hátha 50-100 kilót tudsz lefaragni a súlyából. Pótkerék és hátsó üléssor és még amit lehet kirakni az autóból és műanyag motorháztetőt rá.
Ha a motorja már eleve jó állapotban van akkor ezekkel érezhetően jobban megyen majd.
2016. máj. 26. 16:22
Hasznos számodra ez a válasz?
4/9 anonim válasza:
Nekem e92 320i-m van (170 LE). En is gondoltam ra, legtobb helyen +12-15 loerot igertek chippel, de vegul ugy dontottem, hogy nem chipelem. Ennyi pluszert nem eri meg a kb 120k Ft-ot, esetleges rovidebb elettartamot.
Az ujabb 320i mar 184 lovas,gondolom a chipelt e92 320i is hasonlot tudna. 184 lovas tud elvileg 7,6-os 0-100-at, enyém 8,0-át. Nem nagy differencia. Ennyit nem ert meg nekem.
Mas lenne a helyzet ha turbos benzinesem lenne 170 lóval, ott mar megerne 120-at, hogy esetlegesen felhuzzak 210-220 LE-re :)
2016. máj. 26. 18:57
Hasznos számodra ez a válasz?
5/9 anonim válasza:
A 323i tud nagy szívósorral 200ló(170-ről) körül ha hozzá van igazítva a motor, de ez egy 2,5 sor6-os.
2016. máj. 26. 18:57
Hasznos számodra ez a válasz?
6/9 anonim válasza:
#4 az e92-ben a 320i már csak 4 henger és ha jól tudom abban a motorban a hengerek közti távolság nem túl megfelelő és szeretnek repedezni.(nem tudom pontosan hogy a fl utáni modell is érintett-e ebben az ügyben)
2016. máj. 26. 19:00
Hasznos számodra ez a válasz?
7/9 anonim válasza:
Az a motor sem elsz hosszú életű ahol 200 ra van húzva.
2016. máj. 26. 22:37
Hasznos számodra ez a válasz?
8/9 anonim válasza:
Szívó motornál nem éri meg ilyesmibe befektetni. De miért nem lepődök meg, hogy ezt is egy béjemvés kérdezi?
2016. máj. 27. 10:44
Hasznos számodra ez a válasz?
9/9 anonim válasza:
En az E36tal vigyaznek. Hatsokerekmeghajtassal elektronika nelkul a tervezettnel nagyobb teljesitmennyel ki fogsz pordulni az elso kanyarban. Ha raliversenyzo vagy akkor az mas, de gondolom akkor nem itt kerdeznel. Mindenesetre ne konnyitsd meg a kasznit semmikepp, mert akkor garantalt a baleset inkabb elobb mint utobb.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!