Melyik dinamikusabb a városi forgalomban, egy 2T-s 50-es, vagy egy 4T 125-ös?
Hát, 125 2t egyértelműen jobb, azért azt nem is kérdeztem. :D
Igazából azért tettem fel a kérdést, mert nekem van egy 2t-s kymco people 50-esem, és nemrég kipróbáltam egy piaggo liberty 4t 125-öt..
Lehet, hogy csak valami baja volt a 125-ösnek, de nem voltam elájulva tőle. Az én 2t-s 50-esem jobban húzott indulásnál, mint a 125. Igaz a 125-ös végsebessége jóval nagyobb volt.
Kicsit kese bár, de a 125 2t-k meg ebben a katban is max myelezve-pörgetve verték a kb 10 lovas 4t-ket horror tuningokkal.Agatokat had ne pls, aki jobban benne van dobjon már ki le és nyomatékot. MZ ÉS ETZ ESETLEG ETZ 150. Na az nekem is tetszett, ejj, de jo ksigép kívülről, bár ez subiektív..se lé nem volt akkor,de jogsi sajna, de tetszetős, fiataltól idödebb korosztályokon át sikeres volt. Van elég oldal akor beírood megkeresed, összehasonlítod.
Ebben a katban ha nem vért azállítasz, mert az nem fog megtörténni a benned lévő
mennyiségen túl, esetleg az utasodé, akkor tény, hogy rutinnal rendelkező tulajok már inkább a kocsik közötti elférek-nemférek el dologban produkáltak látványos különbségeket. Amennyiben robogót telelgettek a dugóban, egy 2t 50-es neagyisten 70 es tuningszettel, akkor a pont szerintem ott van. Városban, ahoba kérdezted.
Nen is szólva arról, hogy a sokak szívéhez nőtt MZk ETZk megadták a nagy váltos moci érzetét. Ez eddíg ok.
De városba az eredeti allapotú Mzk Etz-k mára kihaltak.
Rövoden, fiatalvahy tehát 125 4t!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!