Miért van ekkor rajongás a német autók körül?
Az osztálytársaim lenéznek mert swiftem van
Aztán meg nyálaznak neten a 4es golfra meg az e46ra
Minden utcasorkon van ezekből legalább egy...
Videókon csodálkoznak hogy ez ennyit meg annyit forog míg a tdi nem
A kis ezres swift is túl forog hatezren nem tudom mi olyan nagy ebben
A twin camek 9 ezreket is tudnak
Meg egy négyes golf árából annyi japán gép kijön ami egyedibb de csak arra nyálaznak nem értem mi olyan jó a német autókban
Ültem már nem egyben de én sose a beltér anyagai szerint választok :D
Így van, az Alfa kicsit jobban igényli a karbantartást, mint más márkák, és nem ér fel egy japán autó megbízhatóságával. Az is igaz, hogy a 147 és a 156 szériáknak sok betegségük volt, minden évben kellett rá nem keveset költeni idősebb korában. Ebből meg is született a "sz*r olasz" jelző, ami egyesült az Alfával, mint márkával, és ezért sokan lehúzzák, mert azt hallották...
Elég megnézni a 159-et (nekem is az van), a Giuliettát és a MiTot, egyik sem rosszabb, mint akármelyik más márka. A 159 pl már az a típus volt, amibe besegítettek a németek, konkrétan a BMW mérnökei. Az új Giulia V6-os motorja pedig a Ferraritól van, azt pedig végképp nem mondanám rossznak. :)
Ezek mellé még társul az olasz dizájn, amit nagyon nehéz felülmúlni, mert a digók értenek a formákhoz, lássuk be. Ezért is szerelem sokaknak elsőre. :)
#22, így nyilatkozik egy tipikus fanboy/rajongó, azonban az állításaid mind szubjektívek.
Hiába tartod te az olasz formatervezést a csúcsnak, ha nekem például az ufó civic jön be, vagy a G-Klasse.
Hiába segítettek a német mérnökök a 159-esbe, ha kicsit túlsúlyos lett.
Hiába jön a Ferraritól az új Giulia V6-osa, ha egy vadonatúj motor, még ismeretlen élettartammal, hibákkal. Lehet, hogy most nem mondanád rossznak, három év múlva meg mindenki szabadulna tőle.
"Ezért is szerelem sokaknak elsőre. :)"
Így van: szerelem, de mindenkinek más. Neked az olasz, másnak a német, megint másnak a japán.
Nem baj az elfogultság, sőt. Azonban a kérdező szerintem nem a márkaismeret, az első látásra szerelmes rajongók miatt írta ki a kérdést, hanem azok miatt, akik a társadalom nyomására, státuszszimbólumként tekintenek egy-egy márkára, nem szeretetük tárgyaként.
Kérdező
Mondj jobb alternatívát a német autók (Audi, VW, BMW) helyett. Amelyek takarékosak, de mennek is. Alfa Romeo?? Na oké, köszi.....
Vegyél magadnak japán gépet, nincs ebből semmi, sok japán is van az országban.
Ja és engem nem érdekel a max fordulat addig, amíg a 3.0 TDI-m 2000-res fordulatig húzatva tartja a tempót bárhol, még pályán is (130-nál 2000-res fordulat).
És kívánom, hogy kerülj egyszer dugóba a német autobahnon, és figyelgesd a márkákat. Írom 10 autóból a felállást: Audi, VW, VW, VW, BMW,Mercedes, Opel, Opel, Ford, és lehet van egy Peugeot mondjuk.
#23 Nem is állítottam egy szóval sem, hogy mások nevében beszélek. Az én saját gondolataimat írtam csak le a kérdező #20-as válaszának utolsó pár sorára reagálva. Nem akarok senkit győzködni, sem megváltani a szónoklásommal.
Azt sem írtam, hogy az Alfa tökéletes, de minden éremnek 2 oldala van. Pl a 159 túlsúlyos, igaz, de törésteszten messze jobb eredményt ér el sok más hozzá hasonló autónál. A motor is igaz, lehet, hogy széthullik 1 év alatt, de a másik oldalt nézve, ha a Ferrari közreműködik, akkor számomra az pozitív. A szerelem pedig szintén, ahogy az egész leírás, az én szemszögemet tükrözi, nem mások véleményét.
"Mondj jobb alternatívát a német autók (Audi, VW, BMW) helyett. Amelyek takarékosak, de mennek is."
Bármelyik japán, francia vagy olasz márkából van olyan, ami megy úgy, és fogyaszt úgy, mint a fenti németek.
"Alfa Romeo?? Na oké, köszi..."
Mert?
"Ja és engem nem érdekel a max fordulat addig, amíg a 3.0 TDI-m 2000-res fordulatig húzatva tartja a tempót bárhol, még pályán is (130-nál 2000-res fordulat)."
Látod, kinek-kinek mi a fontos.
"És kívánom, hogy kerülj egyszer dugóba a német autobahnon, és figyelgesd a márkákat. Írom 10 autóból a felállást: Audi, VW, VW, VW, BMW,Mercedes, Opel, Opel, Ford, és lehet van egy Peugeot mondjuk."
Ez messze nem igaz, ráadásul az Audik/BMW-k egy jó része a keleteurópai vendégmunkásoké, a Passatokról nem is beszélve. Ja, meg a telekocsisok, akik cipelik a lustábbakat.
"Bármelyik japán, francia vagy olasz márkából van olyan, ami megy úgy, és fogyaszt úgy, mint a fenti németek. "
Van. De mondjuk 2002-es Passat helyett mit vegyek? Renault Megane-t vagy Lagunát? Hasonlítsd össze a két autót. Toyotát még lehet találsz ami minőségi is valamennyire, de egyszerűen nem szeretem őket, és nagyon sokan mások sem. Na mindegy, ebbe ne menjünk bele.
"Ez messze nem igaz, ráadásul az Audik/BMW-k egy jó része a keleteurópai vendégmunkásoké, a Passatokról nem is beszélve. Ja, meg a telekocsisok, akik cipelik a lustábbakat."
Na jó, lehet túloztam, akkor 10-ből csak 8 német. És azért nehogymár az legyen, hogy minden Audi meg hasonlók vendégmunkásoké. Ha meg igen, akkor ők sem hiába veszik.
Kérdező, te nagyobb vakvágányon vagy mint gondoltam.
Nem azért nincs Golf IV, meg Passat B5 a német street view-n, mert utálják, vagy mert szar.
Hanem, mert 15+ éves kocsik. És tőlünk szerencsésebb 20. századi történelemmel rendelkező országokban az emberek megengedhetik maguknak, hogy 10- éves kocsijuk legyen, míg nálunk félelmetesen elöregedett az járműállomány. Ezt minden második héten elmondják még a tv-ben is.
És nyilván azért lehte ennyi ezekből itt most, mert kint baromi sikeres volt anno, és még mindig jó kocsik, amik bírják a strapát. Kaptál egy sokadik indokot, hogy miért szeretik az emberek a német kocsikat
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!