Miért fullad le a simson?
Vettem egy simsont. S51n
Haza jöttem vele hibátlanul kb 10kmert..
Cseréltem egy karbi tömítést.. azóta fullad,bár tudom h nem az a baj.
Alapjárat nincs valamiért akárhogy állítom a karbit.. 16n3-11
Keverék csavar koppig beletekeréstől 3fordulat ki,levegő csavar 2,5fordulatra ki van tekerve kb,subertü pedig alulról 2,rovatka!
A baj az,hogy menet közbenn le fullad,de ha álló helyzetben pörgetem semmi baj!!
Menet közbe kb elindulás után fél percre rá mintha nem lenne üzemanyag.. le fullad le áll.
Motor fel van újítva,új szimeringek vannak,és karbi tiszta... miért áll le?
Amúgy hengerfej, gyertya,és kondi vadonatúj!
Hát igen... rakok bele ma új szimeringet,és meg húzkodom a csavarokat majd!
Ja és,kap egy új dugót is!
Gyűrűtörés? Dugóból hiányzik egy darab? Új dugó nem elég, hengerfúrás is kell. Keress egy hozzáértőt mielőtt belevágsz.
Ha regisztráltál, itt is kérhetsz tanácsokat: www.simson.hu
Gyengébbek kedvéért ke irom a részleteket!
Csak próbáltam a hibát le irni,de értelmes választ nem kaptam... na de most le írok mindent akkor igen??
Vettem egy simsont!A hirdető úgy hirdette,hogy minden működik és a motor fel van újítva és vadi új a henger is. El mentem meg néztem,rúgásra undult megy stb. Ezzel a motorral jöttem haza 10kmert.
Na a lényeg az h cseréltem egy karbi tömítést.
Mentem vele egy kilométert és fulladt mintha nem kapott volna anyagot stb. Majd le állt. Alapjárat volt de gázadásra le fulladt,vagy padló gázon is csak dadogott.
Na meg néztem a gyertyát,semmi hiba de észre vettem h a hengerfej javitva van javító menettel,ami át engedte a kompressziót mert a kar lenyomásakor a gyertya alól kifújt.. vettem egy hengerfejet.
Kb 2óra karbi nyözgetés után talán el tudtam menni egy kilométert így este.. hozzá teszem alapjárat volt de gázadásra dettó dadogott,plusz néha fel pörgött ok nélkül..
Na a lényeg h mentem vele este,és örülök h fa*** lett talán. De nem,mert hirtelen neki ált megint le fulladni,dadogni nyél gázon!
És hirtelen egy csatt,és volt nincs dugó gyűrű..
Haza toltam,szét szedtem,és a dugattyúból is hiényzott egy darab. Na mondom hátha ez volt,vettem dugót,két főtengely szimeringet,új gyertyát,új kondit.
Na össze raktam pöcc röf mentem egy kört.. kicsit mintha sokallt volna,de ment...
Le állítottam és onnantól alapjárat megint van de nyélgázon üresbe szintén dadog!!!
PRÓBÁLTAM AZ ÖSSZES TŰ ÁLLÁST,A LEVEGŐ CSAVART ÁLLITOTTAM,A KEVERÉK ARÁNYT EGYSZERŰEN MINDEN LÉTEZŐ DOLGOT,DE NEM JÓ!!!
A gyertya fekeeteu,az olaj szószerint folyik a kipuf csonkon de ha a leg kissebre veszem a tű állást,még csak be se indul vagy ha igen akkor is csak dadog!
Nem az első simsonom!
Rengeteget csapágyaztam meg,gyújtást forrasztottam át stb stb. De gyerekek ez meg fogott.. most igazából a fel újított motort szedjem szét? Hát hiába csapágyazom meg attól ugyannugy dadogni fog..
Ja és nincs szét verve sehol a blokk,gyakorlatilag egy karc nincs rajta!
Mit csináljak h végre menjek is vele és ne csak költsek rá???
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!