Volkswagen Passat B5 1.9 TDI milyen? Most még érdemes ilyet venni? Lassan 15-16 éves autókról beszélünk. Mennyire időtállóak külső vagy motor téren?
Egy ilyenről hallottam, hogy szétnyomta az olajszűrőt az olajszivattyúja miatt...
Valószínű valami utángyártott szivattyú volt benne.
A blokk része annyit bír, mint a legtöbb dízelé, itt a hengerfej a kérdés, meg az adagoló, turbó, milyen állapotban van.
Ha az olajat nem is eszi, lehet, nemrég volt gyűrűzve valami gagyi tarabusi gyűrűvel.
Zsákbamacska minden autó, sajnos.
A jól bevált TDI.
Rosszat nem nagyon lehet rá mondani, max az előző tulajokra.
Öreg dízel, naivitás lenne kevés futást várni tőle. Az állapotot kell nézni, jó szerelővel átnézetni vásárlás előtt stb stb.
Nekem 2 éve van TDI-m, egy percig se bántam meg
Simán lehet valami szép állapotút kapni, csak az időt nem szabad rá sajnálni, lehet 50 kocsit megnézel mire találsz egy normálisat. Álltalában 300 ezer kilóméteren túl vannak ezek az autók, de nem ritka a milliós kilómétert elérők, persze ezek órája sokszor felét sem mutatja.
Ha találsz egy szép állapotút, ami valós km-t mutat és " keveset futott" ezen értem azt 150-300 ezer km-t és még vigyáztak is rá, akkor még sokáig használhatod, nagyon jól bevált konstrukció.
Szerintem külsőre akkor sem volt már szép amikor megjelent, manapság pedig eléggé megöregedetnek látom, ahoyg irtam motorikusan pedig határ a csillagos ég a gondos tulajtól függ.
Ezek a régi gépek már az az eset hogy nagy a szórás árban és ezzel kapcsolatban álló megkíméltségben.
A találati lista az olcsó foschpisztolyoktól kezdődik alulról és a drágának mondható ritka de megkímélt darabokkal záródik.
A megkíméltet senki nem veszi meg mert drága és az életembe fogadok te se azokat nézegetted.
Maradnak az olcsó foschpisztolyok.
Kapásból az utcában van 5 darab a b4 és b5 Audiból és 3 darab a Passat B5 és B5.5ből. Mindegyik az olcsó foschpisztoly katagória.
Ezek a F O S O K elég gyakran tönkremennek és mindig kijön valami bajuk. Az a szerencse hogy kupacokban állnak az olcsó bontott alkatrészek.
Gyakran kell majd babrálni de legalább olcsón. Kivéve ha valami fontosabb alkatrész pusztul meg benne mert akkor az már nem olcsó.
Vagy megfizethetsz egy drágább de nem foschpisztoly állapotút. Azzal kisebb az esélye a szívásnak. Az olcsóval is pénzben oda jutsz a végére mintha a drágábbat vetted volna csak a jobb drágábbat még mindig el tudod majd adni jó pénzért az olcsón vettet meg a bontós ha beveszi majd.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!