Az újabb kocsikban minek van gyárilag ez a sebességkorlátozás?
Nem lineàris a sebessègnövekedès hatàsa a tapadàsra, emberi èrzèjekre, stb. Sokkal kontrolalhatobb. 250 mint a 300.
Masreszr egyik gyarto sem akarja hogy sorra haljanak meg a kocsikba.
Vegul de nem utolso sorban 200rol 250re sokkal konnyebb felmenni mint 250 rol 300 ra a legellenallas miatt.
Pedig sok értelme van. Ez már a 90-es évek eleje óta létezik egyes autókban, nem új találmány, ahogy manapság semmi sem az.
Ez nem passzív biztonsági rendszer, ez nem az ütközés erejétől véd meg, hanem attól, hogy nehogy elveszítsd az uralmad az autód felett.
Az a lényege, hogy amikor a futóművet, kalibrálják, sokkal könnyebb csak 250-ig kalibrálni, addig még a tapadást is "viszonylag" könnyen meg lehet oldani, de 250 felett, már jócskán csökkenni kezd a tapadás ezért még többet kellene trükközni a futóművel, kasznival, szpoilerekkel. Az meg a gyártónak macera, sok-sok pénz.
Egyébként egy szerelő könnyen kiüti a computerböl, ha úgy döntesz, csak utána vedd számításba, hogy az autó esetleg váratlanul viselkedhet 250 felett.
Személy szerint, minden focista autójába beleraknám a 250-es tiltást, még ha Lamborghini is az. :D
Audi, Merci, BMW-kben szokott lenni ez a tiltás ugye.
És megsúgnám, hogy a full gyári Audi is (amit én próbáltam), elméletileg semmi nem volt rajta piszkálva, és úgy ment át a 250-en, mintha misem lett volna. Inkább csak papíron létezik ez a limit.
3-as voltam.
Hülyeséget írtam? Miért lettem lepontozva?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!