A francia autók "kezesebbek", mint a németek?
Amikor vezetni tanultam, akkor volt az oktatómnak fél éves Golf hatosa.
A váltót határozottan kellett kezelni, ugyanígy a kuplungot is.Valahogy, olyan kemény volt.
Aztán, nekem is lett egy Golf IV első autónak.Az is éppen olyan volt, sőt...
Utána, vettem egy Laguna III-ast.A Golfokhoz képest, nagyon könnyű kezelni.
A kormánya annyira szervós, hogy egy kisujjal is lehetne tekergetni, a váltója szintén, nagyon könnyű.
A kuplungját nagyon könnyű, nem kell úgy nyomkodni, mint a Golfot.
A Volkswagenhez képest, olyan lágy és finom rajta minden.Egészen más a kezelhetősége.
A dízelmotorja is elég csendes.A Golfnál, az utastérben is lehetett hallani azért.
Eddig csak az elektromos kézifékkel volt baj.Szépen megy ez a Laguna és érvágya sincs.
Eddig, nem bántam meg a vételt.Pedig, sokan leakartak beszélni a franciáról.
"A váltót határozottan kellett kezelni, ugyanígy a kuplungot is.Valahogy, olyan kemény volt. "
"A kormánya annyira szervós, hogy egy kisujjal is lehetne tekergetni, a váltója szintén, nagyon könnyű."
Nekem BMW-m van a váltót úgy kell berakni erőből mintha egy teherautóba váltanál, a kormányt "erővel" kell tekerni!
Számomra ezek kifejezetten előnyök, mikor időnként vezetek ilyen kisújjal tekerhető szervót meg lötyögősen sebességbe lökhető váltót, hát inkább sírhatnékom van.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!