Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Érdemes lenne megvenni egy 2...

Érdemes lenne megvenni egy 2 literes dízel B Vectrát megvenni adagoló hibával?

Figyelt kérdés

[link]

B Vectrát szeretnék venni, d1.7-eseket nézegettem, mert hallottam, hogy a 2.0-ás motornak az adagoló gyenge pontja. Így érdemes lenne, hogy már tönkrement és ezért olcsóbb is, ha amúgy az autó jó állapotban van? Vagy inkább jobban járok az Isuzu dízellel így is?


2016. ápr. 18. 09:54
 1/6 anonim ***** válasza:
100%
Én személy szerint nem vennék olyan autót aminek a hajtáslánca nincs rendben. Persze, adagolóhiba. Milyen jellegű? Indítható egyáltalán? Kipróbálható? Mert tök jó, áll 2 éve, mert rossz az adagoló, kicseréled, aztán fél éven belül még a fél motort is, mert nem tudtad felmérni mi más gondja van még. Egyébként a 2.0 sem rossz motor. Adagolót sem kell évente cserélni
2016. ápr. 18. 10:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
Nézz utána mennyibe kerülne az adagolót javítani vagy cserélni, rögtön nem elsz olyan olcsó a végüsszeg.
2016. ápr. 18. 10:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
Ha szinte ingyen adja (még ettől is olcsóbban), akkor megérheti. Legalább ha megcsináltatod, tudod hogy az adagoló egy darabig rendben van.
2016. ápr. 18. 11:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:

"Vagy inkább jobban járok az Isuzu dízellel így is?"


Igen.

2016. ápr. 19. 16:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:

Nem érdemes megvenni adagoló hibával. Javítása szervízben horror áron van (200.000Ft.)! Sokan ezért bontottan vesznek hozzá adagolót.


Ha szeretsz házilag javítani, akkor sokkal olcsóbban is meglehet úszni a dolgot:

https://www.youtube.com/watch?v=Kz2U1nS0f8Q

https://www.youtube.com/watch?v=h-NAjfpl-kM

https://www.youtube.com/watch?v=jp3DVZQ6G2Q

https://www.youtube.com/watch?v=STTNDXWEl38

2016. ápr. 28. 08:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:

Az adagoló tetején van a vezérlőegység (PSG). Ennél rosszabb helyre nem is igen lehet tenni. A forró motor közelében, a hermetikusan lezárt aluminiumba csomagolt vezérlőegységben található tranzisztor magja (normál hőmérséklete: -55 - 175C° szobahőmérséleten mérve) túlmelegszik. A forró motor közelében ez már Csernobil!

Nem csak a B vectra szenved ezzel a betegséggel. A Detroit Diesel sem marad ki belőle. Gyári adagoló:

[link]


Átalakítások:

[link] -leszerelik a vezélőegységet az adagolóról és elköltöztetik jó messzire a motortól. [link]

[link]



Vannak hozzá átalakító szettek: [link]

B Vectrához sajnos nincs ilyen, de nincs kizárva, hogy ennél is meg lehet csinálni az átalakítást.



Még a régi Lada Samara esetében is okosabban oldották meg a gyújtásvezérlő hűtését:

[link]

2016. ápr. 30. 18:53
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!