Érdemes lenne megvenni egy 2 literes dízel B Vectrát megvenni adagoló hibával?
B Vectrát szeretnék venni, d1.7-eseket nézegettem, mert hallottam, hogy a 2.0-ás motornak az adagoló gyenge pontja. Így érdemes lenne, hogy már tönkrement és ezért olcsóbb is, ha amúgy az autó jó állapotban van? Vagy inkább jobban járok az Isuzu dízellel így is?
"Vagy inkább jobban járok az Isuzu dízellel így is?"
Igen.
Nem érdemes megvenni adagoló hibával. Javítása szervízben horror áron van (200.000Ft.)! Sokan ezért bontottan vesznek hozzá adagolót.
Ha szeretsz házilag javítani, akkor sokkal olcsóbban is meglehet úszni a dolgot:
https://www.youtube.com/watch?v=Kz2U1nS0f8Q
https://www.youtube.com/watch?v=h-NAjfpl-kM
Az adagoló tetején van a vezérlőegység (PSG). Ennél rosszabb helyre nem is igen lehet tenni. A forró motor közelében, a hermetikusan lezárt aluminiumba csomagolt vezérlőegységben található tranzisztor magja (normál hőmérséklete: -55 - 175C° szobahőmérséleten mérve) túlmelegszik. A forró motor közelében ez már Csernobil!
Nem csak a B vectra szenved ezzel a betegséggel. A Detroit Diesel sem marad ki belőle. Gyári adagoló:
Átalakítások:
[link] -leszerelik a vezélőegységet az adagolóról és elköltöztetik jó messzire a motortól. [link]
Vannak hozzá átalakító szettek: [link]
B Vectrához sajnos nincs ilyen, de nincs kizárva, hogy ennél is meg lehet csinálni az átalakítást.
Még a régi Lada Samara esetében is okosabban oldották meg a gyújtásvezérlő hűtését:
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!