Dízelmotor nagyon elkormolja az égésteret. Milyen okai lehetnek?
Nagyon vastag lerakódás keletkezik viszonylag rövid idő alatt, úgy hogy a dugattyú gyűrűk is beállnak.
Légszűrő tiszta, porlasztócsúcs elvileg rendben van.
6°-os előtöltést mértem a 18° helyett. Ettől lehet, vagy más hibát is keressek?
Túlságosan tökéletlen az égés. Nem tűnt fel hogy a kipufogóból már-már brikett gurul ki? Na most hogy ez miért van azt innan csak találgatni lehet.
"porlasztócsúcs elvileg rendben" - Nos, annak gyakorlatilag is rendben kell lennie.
Füstcsavar ugye nincs neki jól odatekerve?
Az előtöltést be kell állítani!
Motor mennyire kopott? (Költői kérdés)
előttem mindent leírt a szakértő..
én főleg a túltekert "füstcsavarra" tippelek, mert akkor ugye jobban megy...meg füstöl.
Ha ennyire durva a helyzte, hogy a dugattyúk is beállnak, ott valami nagyon nincs rendben.
Az alacsony motorfordulat, rendszeres hidegindítás, rövid távok megtétele is okoz kormolódást, de itt szerintem többről van szó. Hogy mi azt itt látatlanban még egy szakértő se tudná megmondani. Egy hozzáértő szervizben kéne mérni, diagnosztikázni mindent...
Egyhengeres léghűtéses motorról van szó.
Újonnan került hozzám ez a motor. Nem túl sokat ment.
A plombák még rajta vannak a csavarokon, de én már semmiben sem bízok.
Most gondban vagyok, mert kivettem az adagoló alól az összes hézagolást, és még mindig csak 11° az előtöltés.
A porlasztócsúcs 210bár nyomáson porlaszt be. 200+-1 bár a hivatalos érték. Az adagolós azt mondja, hogy ez nem okoz gondot, csak jobban terheli az adagolót.
Az adagot hogy tudom beállítani?
Én egyszerű MOL Botornd olajat használtam bele.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!