Miért van szükség egy dízelmotorban gyulladási késedelemre?
Figyelt kérdés
Tippem szerint, ha nem lenne, akkor megsérülne a porlasztócsúcs.2016. jan. 7. 16:34
1/6 anonim válasza:
Mert, ha korabban gyujt, mikor meg a dugattyu nem erte el a felso holtpontot, akkor kap egy hatalmas pofont. Persze, a fotengellyel es a hajtokarral egyetemben.
2/6 Zebra3328 válasza:
Nincs rá szükség, de időbe telik mire meggyullad a befecskendezett üzemanyag. Ezért kell a felső holtpont előtt befecskendezni.
3/6 anonim válasza:
Jó kis motorindító spray-vel lehet szépen modellezni mi történne ha nem így lenne... persze nem árt ha van egy motor amit nem sajnál az ember.
4/6 anonim válasza:
Nincs rá szükség, mert ez nem egy "tervezett" paraméter, hanem egyszerűen a gázolaj így ég el. Tehát nem "van szükség, vagy nincs szükség" rá, hanem így ég, így kell tervezni a befecskendezést.
5/6 anonim válasza:
Nincs rá szükség, egyszerűen csak van. Ott van neked a jó meleg levegő a hengerben, belenyomod az üzemanyagot, de annak kell némi idő, míg meggyullad. Hiszen mikor kijön a befecskendezőfejből, még hideg és folyadék halmazállapotú, a gyulladáshoz pedig az kell, hogy felmelegedjen és elkeveredjen a levegővel. Ez pedig némi időt igényel.
6/6 anonim válasza:
Arról se feledkezzünk meg, hogy a dízelnél az égés kezdetben " lassan " indul meg, aztán hirtelen a többi.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!