Régi álmom egy valódi nagyteljesítményű ( hobbi ) sportautó. Coupe-t nem szeretnék, túl nagy köbcentit sem, így jelenleg erősen húz a szívem a Dodge felé. Viszont ami miatt aggódom, az az alkatrész ellátottság kis hazánkban.. Hobbiautó lenne garázsban, heti 4x-5x meghajtva "kicsit" :) vélemények a típusról? Szervízigény, strapabíróság, megbízhatóság? Fogyasztás tekintetében szerintem jóval takarékosabb mint venni egy nem turbós, nagy köbcentis sportautót, és az élmény is jobb. Az elektronikától hemzsegő Audi, BMW, Mercedes stb. társait nem szeretnék, viszont ott azért van minden sarkon alkatrész. Mit gondoltok erről? Nem vagyok gazdag, vannak jó, és rossz éveim ( építőipari vállakozás ) Viszont a vétel az csak egy dolog, hiszen ott vannak még a költségek, ezek miatt szeretném hozzáértő tanácsát kérni. Unix, Bárdi gondolom kapásból kilőve. Marad a Mopar, viszont az áraikat nem simerem. Nem volt még hasonló autóm, jelenleg is csak egy Nissan Micra-m van, valamint egy régi 98-as a4 1.9tdi-m van, ezért ez a világ még új lenne számomra.
Alkatrészt azért kapni hozzá, bár més kérdés, hogy nem a semmiért nem lett elterjedt ezzel a motorral.
2016. ápr. 16. 19:30
Hasznos számodra ez a válasz?
2/12 A kérdező kommentje:
Hogy érted? Nem vált be ez a konstrukció?
2016. ápr. 17. 12:18
3/12 anonim válasza:
Audiba faragd be az S2/S1 quattro sor5 2.2 turbojat! Azzal lehetne csapatni :D
Dodgeból akkor mar nagykobcentiset. Elottem levo jol beszel.
Mopar meg szerintem nagyon draga, pontos arakat nem tudok, de az biztos, hogy nem rossz minosegu :D Hasonlo vonatkozik a YearOne-ra.
Egy jo allapotu E36 328i vagy E46 330i sem lehet rossz. Ezekben meg nincs annyi elektronika.
Ha turbobenzin, akkor tuti, hogy Audi :D (meg mas nem jut eszembe :D)
2016. jún. 3. 20:46
Hasznos számodra ez a válasz?
4/12 A kérdező kommentje:
Audit megartanám mellette:) A Dodge érdekelne, ezzel kapcsolatban valaki esetleg?
2016. jún. 19. 08:32
5/12 BiTOPro97 válasza:
Az biztos hogy új világ lenne, egy teljesen megbízhatatlan kartonpapír, jó erős motorral, ami ezért könnyen az utastérben a lábaid helyén végzi. :(((
Ha az ember már összetörni akarja magát, vagy ennek kockázatát évezni, ott egy régebbi háromajtós Civic. Ezért lett az új, a vezetőszámára ultrabiztonságos a kategóriájában.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!