Hogyan induljak el?
Elindulással kapcsolatosan lenne egy-két kérdésem, sajnos itthon nem tudok gyakorolni.
Tanpályán már kezd menni, de még néha-néha vannak problémáim. Megfogadom az oktatóm tanácsát, de azért elmondom, hátha valami jobban megragad.
Úgy szoktam csinálni, hogy egyesbe rakom. Lassan engedem fel a kuplungot, fogópontnál megtartom és engedem feljebb, közben adok gázt. Fogópontnál a motorhangja másabb lesz, meg a pedál olyan mintha akarna feljebb jönni. De az a baj, hogy jó párszor lefulladok, mert mindig nem érzem olyan frankón ezt a pontot. Meg belegondolva sokkal lassabb, így az indulás, hogy fogóponton megtartom és utána adok gázt.
Arra gondoltam, hogy lehet jobb lenne utólag másképp indulni. Akkor a pályán nem gondoltam erre, ragaszkodtam ehhez a csúsztatott kuplungos verzióhoz, ha annak nevezik.
Arra gondolok, hogy kinyomott kuplung mellett sebességbe rakva adok egy minimális gázt 1500-2000 és engedem folyamatosan lassan a kuplungot kicsit növelve a gázt, hogy ne csökkenjen a fordulatszám. Így talán a fogópontot meg tudom kerülni, nehogy lefulladás legyen a vége.
Első verziót azt nagyon nem is használják forgalomban induláshoz? Parkolóban meg máshol mondjuk csúsztatva tudok kismértékben mozogni a kocsival, de máshol nem ajánlott igazán?
Remélem nem írtam orbitális baromságokat. Segítséget előre is köszönöm!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!