A Renault benzinmotorok terén mindig élen járt?
A motorok erejére gondolok.
A kollégámnak egy Mégane II sedan van, 1.6 16 szelepes.Pénteken kölcsönadta és egész pozitívak a tapasztalatok vele, jól megy.Én is meglepődtem rajta.
Jobban, mint az én Jettám.
Pedig közel egyidősek, egy kategória, a súlya, méretei is szinte egyeznek.Az enyém is 1.6-os , de csak 8 szelepes , csak 102 lóerős.
Az a +13 lóerő eléggé érezhető.
Lámpánál, induláskor elég könnyen "elrúgott".
Kutakodtam kicsit, azt tűnt, fel, hogy ennek a francia márka mindig erősebb benzinmotorokat csinált, mint a többiek.Sőt, megkockáztatom, hogy ezen a téren a legjobbak.
Egyedül pár japán márkának (Honda) sikerült több lóerőt kipréselni turbófeltöltő nélkül egy motorból.
A 16 éves 1.4-es motorjaik is 95 lóerőt tudtak.
A kollégám, akié a Mégane, azt mondja szereti az autót, néhány elektronikai kütyüt leszámítva, semmi gond nem volt vele, tud annyit, mint egy Volkswagen, annyival meg nem megbízhatóbb a Volkswagen, amennyivel drágábban adják.
"megkockáztatom, hogy ezen a téren a legjobbak.
Egyedül pár japán márkának (Honda) sikerült több lóerőt kipréselni turbófeltöltő nélkül egy motorból. "
Akkor mégsem a rönó a legjobb, oder?
Mellesleg egy motor nem feltétlenül attól a legjobb, ha eggyel több lóerőt tud, mint a többiek.
Jó meglátás! Tényleg jók a Renault benzinmotorok, szerkezetileg és erőben is. Maga a "vas" nem is szokott elromlani csak a rápakolt elektronika ami sajnos problémás,de ez úgy összes francia kocsi rákfenéje.
pl a régi 2-es clio amit írtál példának 1.4 techrun változata is nagyon jól megy annak ellenére hogy csak egy szívó 1.4-es, lenyomja a német Opel Vw 1.6-1.8-asokat.
Renault tényleg nagyon megbízható és viszonylag jó benzinmotorokat gyárt és gyártott is, viszont az erős túlzás hogy az élen jártak. Inkább csak a 2.0 alatti motorjaik a jók, és semmi különlegesség nincs bennük, csak annyi, hogy viszonylag erősek. De ennyi, semmi forradalmit nem tettek le az asztalra.
Amúgy a VW-s dolog igaz, a VW tényleg nem tudott jó benzinmotorokat gyártani.
Valóban így van. A Renault, mint márka nem tartozik a kedvenceim közé, de el kell ismerjem hogy a benzines motorjai tényleg jók. A VW benzinesek a Renaulthoz képest nagyon el voltak maradva.
Már az 1.4-es is elég dinamikus, hát még az 1.6-os.
Amiről te beszélsz egyébként, azok a "k" motorcsalád benzinesei. Nagyon jók, nem hiába vannak 20 éve gyártásban, apróbb fejlesztgetésekkel. Egyetlen gyakori hiba szokott náluk előfordulni, a trafók korai elhalálozása. Ennek az az oka, hogy a trafók nem bírják a hőingadozást, mivel közvetlenül a hengerfej fölött vannak a szelepfedélbe süllyesztve. Ja és ritkán, de előfordul hogy az fhp jeladó csatlakozója kontaktos lesz. Ilyenkor a motor leáll, illetve be sem indul.
Nekem most egy VW motoros Skodám van, de ennél nem lehet nagy művészet jobbat csinálni, 210e km van benne biztosan, és kb egy kalap szarral van összhangban már.
Ez volt a második vw motoros autóm, de soha többet.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!