Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A Renault benzinmotorok terén...

A Renault benzinmotorok terén mindig élen járt?

Figyelt kérdés

A motorok erejére gondolok.

A kollégámnak egy Mégane II sedan van, 1.6 16 szelepes.Pénteken kölcsönadta és egész pozitívak a tapasztalatok vele, jól megy.Én is meglepődtem rajta.

Jobban, mint az én Jettám.

Pedig közel egyidősek, egy kategória, a súlya, méretei is szinte egyeznek.Az enyém is 1.6-os , de csak 8 szelepes , csak 102 lóerős.

Az a +13 lóerő eléggé érezhető.


Lámpánál, induláskor elég könnyen "elrúgott".


Kutakodtam kicsit, azt tűnt, fel, hogy ennek a francia márka mindig erősebb benzinmotorokat csinált, mint a többiek.Sőt, megkockáztatom, hogy ezen a téren a legjobbak.

Egyedül pár japán márkának (Honda) sikerült több lóerőt kipréselni turbófeltöltő nélkül egy motorból.


A 16 éves 1.4-es motorjaik is 95 lóerőt tudtak.


A kollégám, akié a Mégane, azt mondja szereti az autót, néhány elektronikai kütyüt leszámítva, semmi gond nem volt vele, tud annyit, mint egy Volkswagen, annyival meg nem megbízhatóbb a Volkswagen, amennyivel drágábban adják.



2016. ápr. 9. 17:48
 1/7 anonim ***** válasza:
14%

"megkockáztatom, hogy ezen a téren a legjobbak.

Egyedül pár japán márkának (Honda) sikerült több lóerőt kipréselni turbófeltöltő nélkül egy motorból. "


Akkor mégsem a rönó a legjobb, oder?


Mellesleg egy motor nem feltétlenül attól a legjobb, ha eggyel több lóerőt tud, mint a többiek.

2016. ápr. 9. 17:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
89%
Egy motor "jósága" nem azon múlik hogy hány lóerőt tud kitermelni adott lökettérfogatból, van még ezernyi szempont ami szerint tervezik a motorokat. Az tény hogy a Renault egy nagy múltú, patinás gyártó, meg F-1 es motorok fejlesztése is köthető a nevükhöz, de utcai motorok terén nem az a céljuk maximális teljesítményben kimagasló erőforrásokat hozzanak létre, pusztán az utca és átlagfelhasználó követelményeinek minél inkább megfeleljenek, persze a gyártási költségeket is maximálisan szem előtt tartva. Tehát utcai motorokat nagyon sok kompromisszumot kötve lehet csak készíteni, ehhez kell a szaktudáson kívül rengeteg tapasztalat, mert hibázni minden gyártó hibázik olykor bizonyos motorjaikat tekintve, de ezekből is tanulniuk kell. A Renault a múltja során hatalmas tapasztalatra tett szert, ezért a motorjai, kevés kivétellel, elismerésre méltóak.
2016. ápr. 9. 18:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
50%

Jó meglátás! Tényleg jók a Renault benzinmotorok, szerkezetileg és erőben is. Maga a "vas" nem is szokott elromlani csak a rápakolt elektronika ami sajnos problémás,de ez úgy összes francia kocsi rákfenéje.

pl a régi 2-es clio amit írtál példának 1.4 techrun változata is nagyon jól megy annak ellenére hogy csak egy szívó 1.4-es, lenyomja a német Opel Vw 1.6-1.8-asokat.

2016. ápr. 9. 19:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
77%

Renault tényleg nagyon megbízható és viszonylag jó benzinmotorokat gyárt és gyártott is, viszont az erős túlzás hogy az élen jártak. Inkább csak a 2.0 alatti motorjaik a jók, és semmi különlegesség nincs bennük, csak annyi, hogy viszonylag erősek. De ennyi, semmi forradalmit nem tettek le az asztalra.

Amúgy a VW-s dolog igaz, a VW tényleg nem tudott jó benzinmotorokat gyártani.

2016. ápr. 9. 19:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
44%

Valóban így van. A Renault, mint márka nem tartozik a kedvenceim közé, de el kell ismerjem hogy a benzines motorjai tényleg jók. A VW benzinesek a Renaulthoz képest nagyon el voltak maradva.

Már az 1.4-es is elég dinamikus, hát még az 1.6-os.


Amiről te beszélsz egyébként, azok a "k" motorcsalád benzinesei. Nagyon jók, nem hiába vannak 20 éve gyártásban, apróbb fejlesztgetésekkel. Egyetlen gyakori hiba szokott náluk előfordulni, a trafók korai elhalálozása. Ennek az az oka, hogy a trafók nem bírják a hőingadozást, mivel közvetlenül a hengerfej fölött vannak a szelepfedélbe süllyesztve. Ja és ritkán, de előfordul hogy az fhp jeladó csatlakozója kontaktos lesz. Ilyenkor a motor leáll, illetve be sem indul.

2016. ápr. 9. 20:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
Mindig voltak sokal erősebb motorok, szóval eléggé tévol voltak attól hogy legerősebb.
2016. ápr. 9. 21:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:

Nekem most egy VW motoros Skodám van, de ennél nem lehet nagy művészet jobbat csinálni, 210e km van benne biztosan, és kb egy kalap szarral van összhangban már.

Ez volt a második vw motoros autóm, de soha többet.

2016. ápr. 9. 22:20
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!