Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Aluperemes felni hogyan...

Aluperemes felni hogyan készül, mennyire tartós/strapabíró?

Figyelt kérdés

[link]


Engem igazándiból nem is maga a felni, hanem a felcsavarozható aluperem érdekel. Azt persze tudom, hogy a fényes felülete könnyen karcolódik stb, de egy nagyobb kátyúba ha belemegyek nem tud elgörbülni?


Azt valaki tudja, hogy pontosan hogyan is készülnek ezek a peremek? Milyen vatagságú alulemezt használnak a készítéséhaz, 1 lemezből préselik, töb lemezt munkálnak meg, és azokat öszehegesztik?


Belső nélkül fel lehet rá tenni gumit, vagy érdemes belsőt is használni?



2016. márc. 11. 12:48
 1/3 A kérdező kommentje:
ja, és még annyi, hogy tudtommal egy acél felni 3mm vastag lemezből készül, ez az aluperem milyen vastagságú? Mert az alu ugye sokkal gyengébb a vasnál, úgyhogy elvileg vastagabbnak kellene lennie...
2016. márc. 11. 12:53
 2/3 anonim ***** válasza:
Majdnem 100 százalék, hogy a peremet egy darabból, sajtolással állítják elő. Biztos hogy vastagabb a lemezfelninél, cserébe jóval nehezebb is. Manapság nem használnak belső gumit a kocsikon. A sérülés kockázata Magyarországon igen magas, a rengeteg kátyú miatt. Bár ez a veszély a többi felnit is fenyegeti. Ha nem raksz rá túl "peres" gumit akkor nem hinném hogy gondot okozhat.
2016. márc. 11. 14:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 A kérdező kommentje:
tehát ha a gumin keresztül kapja az ütést, és nem közvetlenül, akkor kibír annyit mint egy acélfelni..
2016. márc. 12. 08:42

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!