Sokda Fabia 1.2 TSI vagy Suzuki Swift 1.2 GL vagy Dacia Sandero 1.2 Ti melyiket vennétek?
Szeretnék autót venni a tavasszal.Ez a 3 autót néztem ki magamnak.
Ha választanotok kellene melyiket vennétek a 3 autó közül?
9-es vagyok
Persze, ebben igazad van, minőségben és összerakottságban a francia autók brutál rosszul teljesitenek, főleg ha odatesszük egy német mellé. Ezért olcsók a franciák, nameg azért mert egész Európában németautó imádat van. Igen leirom én is, nem vennék se Daciat, se Renaultot, mert Audim van, de zavar hogy ennyire leszólja mindenki a franciákat, akinek csak utazni kell az autó, és nem érdekli hogy miben ül, nekik tökéletes a Dacia meg a francia márka bármelyike is (Peugeot meg Citroen is egyre komolyabb autókat gyárt).
Nekem is volt franciám. Soha többet. Traileres gyerek épp szállított és kérdeztem kik a legjobb ügyfelei? Mondta az F-esek Fiat-Ford-Francia-VW smerettségi körből és saját tapasztalatból is ezek a leg ganébb autók. 5 éves motorcserés TSI. 4 éves Motorcserés pdti. Szerencsére ismerősöknél. Alfás kollégának 20.000 nél motorjavítás.
Citromomról hosszas rémtörténeteket tudnék mesélni.
Megane? Emeljük meg, fordítsuk ki a kereket és már jöhet is a nőgyógyász a kerékdobból történő h7 cseréhez.
Szinte soha nem szoktam francia autó védelmébe kelni, de most:
"Megane? Emeljük meg, fordítsuk ki a kereket és már jöhet is a nőgyógyász a kerékdobból történő h7 cseréhez."
Elárulom neked, hogy az én BMW-mbe is ki kell fordítani a kereket és onnan lehet hozzáférni az izzókhoz, de egy rutinos embernek ez kb 5 perc munkát jelent, még mindig jobb megoldás mintha le kéne bontani hozzá a fél autót.
Elsőre nekem is nagyon érdekes megoldásnak tűnt, de rájöttem, hogy annyira nem is bonyolult és így legalább megoldották azt ami a motortérből közvetlenül nem hozzáférhető.
Amúgy a bömösnél nem kell megemelni az autót, gondolom, hogy a Megane-nál sem.
Válaszolok a kérdésre, mert úgy látom nem tisztázott egy két pont.
Nekem Dacia Sandero-óm van (1.2 Arctic) és a családom teljesen meg van vele elégedve. Az 1.2 motor kb.25 éves konstrukció. A Skoda és a Suzuki motorja ehhez képest új. Habár a suzi tud jó motort csinálni, így azzal szemben nincs kételyem.
Az ódzkodnék a Dacia-tól, mert francia tecnika. Tény és való, hogy francia, de a Renault-ban megfordult és jól ismert alkatrészek kerültek bele. Szóval hamarabb vennék Dacia-át, mint Renault-ót.
Az 1.2 Renault motor szépen viszi a karosszériát, habár szereti a hasát. Úgy 6,5-7l körül eszik, ami szerintem picit sok. Futómű abszolút kényelmes, szépen tart és követi a kanyar ívet, nem nyúlik és nem puha, de nem is kemény. (szerintem ezt találták el a legjobban). Külsőre az új swift nekem tatás, szürke kisegér, gyakorlatilag felcsicsázták picit az előző swiftet. A skoda szerintem jó, csak ha megnézem a konfigurátorban, hogy 3,5m HUF lenne az, amit a Daciaban megkaptam 2,6m HUF-ért, akkor ledöbbentem. A swift alapára 3,2-3-3m HUF. Tehát ha hitelre veszed a kocsit, akkor nem számot az a jó milliós difi.
Hátrány: A váltó nem egy német tecnika, akad recseg az ember keze alatt, ha nem akkor nyúl hozzá, mikor a hajtómű úgy gondolja. :) A Dacia üléskárpit anyaga nem valami jó. De kedvező áron a márkakereskedés pofás üléshuzatot tud adni. (ezt meg is vettem)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!