Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Ti milyen autót ajánlanátok...

Ti milyen autót ajánlanátok 1.200. 000 - 1.500. 000 ft közötti kategóriában a következő márkák közül: Mercédesz, BMW, Audi, Volkswagen? (még néhány adalék lent)

Figyelt kérdés

Szeretnék olyan autót venni amelynek relatív alacsony a fogyasztása (tehát 2500 cm3 feletti eleve kizárva, inkább legyen 2000 körül) és a fentiek közül a legolcsóbb a szervizeltetése. Minden (segítőkész) válasz érdekelne, nem feltétlenül csak szakemberek véleményére vok kíváncsi.

Megj.: amint látszik jól bevált német márkákat nézek elsősorban, de ha valakinek van vmi jó ötlete, ami übereli az általam fent említett márkákat és jobb a fogyasztásuk és/vagy szervíz ktg-ük, akkor kérem írja meg!



2016. febr. 18. 20:26
1 2
 11/14 anonim ***** válasza:

Én ennyi pénzért vagy egy e46 320i-t vennék, vagy egy A4-et.


A 320 már jól megy, nem fogyaszt vészesen sokat, nem horror a teljesítményadó és a biztosítás rá. Dízelt nem szívesen vennék, valahogy nem illik a 3-as bmw sportos megjelenéséhez. Egy e39-ben viszont el tudnám képzelni.


Az A4-et vagy 1.9 pd-vel venném vagy 1.8-as turbó motorral. A pd jól megy, keveset eszik, rengeteg a bontott alkatrész hozzá. Az 1.8T mellett nem szól semmi, csak az hogy jól viszi az a4-et. Sokat fogyaszt, nem is annyira megbízható, de megy mint a veszedelem.


Mercit nem vennék ennyi pénzért. A C osztály mind rohad, E osztályból ennyiért csak a w210-es széria van, ami szintén rohad, jobban mint a C osztály. A legrosszabb hogy nincsenek tipikus pontok, egyszerűen bárhol képes rozsdásodni.


Én valamiért a bmw felé jobban hajlok.

2016. febr. 20. 18:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/14 A kérdező kommentje:

Köszönöm az eddig válaszokat!


Szóba került h nem írtam arról semmit h milyen típust szeretnék ill. mire kell majd a gép: limuzin v kombi kivitelben gondolkodok és tul.kép semmi extra nincs abban h mire fogom használni, országon belül ide oda, heti kb 3-4 száz km lesz a max.


99% h Németországból v Belgiumból fogom megvenni, tehát a fenti 1,2-1,5 milliót azt 4 és 5 ezer euro közötti árnak is felfoghatjuk.


Talán többen is említették, h "a Mercédeszek rohadnak", mi a véleményetek erről, ez szerintetek rohadhat?


[link]


nem tűnik nagyon rohadtak...?


Ill. akinek van tapasztalata írja már meg pls, h konkrétan mondjuk egy 2005-6-os évjáratú (v e körüli) 3as BMW vagy C / E Mercédesz éves átlagban milyen szerviz ktg-el jár. Ugyanis ezekről a dolgokról nem találok a neten infot és ezt jó lenne tudni. Én "laikusként" azt gondolnám h ritkán kell hozzájuk nyúlni hiszen mégiscsak egy "BMW"-ről v egy "Mercédeszről" beszélünk..

2016. febr. 23. 23:22
 13/14 anonim ***** válasza:

AMit mercit belinkeltél az szerintem még nem rohad, azok már jobb kasznival voltak, és 8 éves. Általában a 2000-es évek körüliek tudnak nagyon rohadni. Mondjuk a km reális benne, de az a vezető oldali ülés nagyon lepukkant, nem kímélték a belső teret, de az ember csak személyesen látja hogy miylen is az autó.

Nekem nem volt mercim még, viszont az sem igaz hogy nem kell hozzá nyúlni, ugyan úgy igénylik ezek az autók a törődést mint egy KIA, vagy suzuki stb..

Itt egy cikk egy hasnoló km-es merciről, csak szegény fószert egy tekert darabot vett....


[link]


Mire kell költeni attól függ miylen állapotban van, nézd meg mennyibe kerül 4 gumi, mennyibe kerülnek a felfüggesztéshez az elemek, lehet 5 évet elmegy ugy hogy csak olajat cserélsz, de lehet nem, interneten tájékozódj az árakról. Plusz nagy különbség van, hogy utángyártott alkatrészekkel javitol vagy eredetivel, márkaszervizbe vagy maszekba, 3x4 szeres eltérés is lehet. Fenntartási költéséged az autó álapotától fogg függeni.

2016. febr. 24. 09:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/14 Koaxk Ábel ***** válasza:

"Ill. akinek van tapasztalata írja már meg pls, h konkrétan mondjuk egy 2005-6-os évjáratú (v e körüli) 3as BMW vagy C / E Mercédesz éves átlagban milyen szerviz ktg-el jár."


Nekem 3-as BMW-m van, évjáratból nem tudtam egyértelműen eldönteni, hogy még az utolsó E46-ok érdekelnek vagy már az E90-esek.


Én egy E90 320D-t hajtok, az enyém elég megkímélt állapotú így eddig különösebben nagy pénzt nem költöttem rá. Utolsó olajcsere, levegőszűrő, pollenszűrő kötelező szervízem 70 ezer volt maszek szerelővel.


Egyelőre semmi durva hiba nem jött elő, de fel vagyok készülve arra, ha néha beesik 100-200 ezres hiba, előtte Audi-m volt, ugyan nem volt gyakori az ilyen meghibásodás, de általában hirtelen jött.

Az én esetemben egy dízelnél meg sok ilyen rizikós hibalehetőség van, de amennyit járok vele, még mindig olcsóbb mint egy benzinest etetni.


Amúgy az árból kiindulva ha kint kapsz is ennyiért E90-et azt én tuti nem venném meg, úgyhogy gondolom az E46 érdekelne jobban, arról nem tudok véleményt mondani.

2016. febr. 25. 10:08
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!