Hová mehetett a víz az autómban, és milyen lehetséges károkat okozott?
Ma délután a Volkswagen Caddy 1.4 (1997) típusú autómmal 50-es tempónál észleltem egy nagyobb pocsolyát, 30-ra sikerül fékeznem (nem satuztam, csak nem akartam belegázolni) és sajnos elég mély volt, megkockáztatom,hogy tengelyig érő.
Nem is lett volna gond, de ugye a 30-as tempó az sok volt, felcsapott a víz.
Ment a kocsi még 300 métert, majd megállt.
A légszűrőbe került víz, azt kitisztítottam, majd járattam kicsit, a hűtőrácsnál a hűtőből jött a gőz.
Körülbelül 10-15 perc múlva, több leállást követően gázadásra beindult a kocsi, és a 6 km-re lévő otthonomig eltudtam jönni.
Az alapjárat olyan 800-on megy, ma estére beálltam a garázsba, azóta felment 900-ra, de még mindig nem az igazi.
A száradás jót tett neki, de szinte biztos vagyok benne,hogy nem úszom meg ennyivel.
Egyébként a motortér jelentős része száraz maradt, sajnos nem tudom hová juthatott még a vízből.
Aki tapasztalt már hasonlót, vagy ért hozzá, mit tudna mondani?
Régen is, a benzineseknél ez állandó probléma volt, hogy a legkisebb esőnél is beázott pl. az elosztófedél, és leállt az autó, a legnagyobb forgalomban.
Azután "tovább tanultam" és dízellel járok már vagy 20 éve.
Még sohasem ázott be.
A tiéden is az elektronika körül lesz a bibi, törölgessed ki az elosztófedelet.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!