Ti milyen autót ajánlanátok 1.200. 000 - 1.500. 000 ft közötti kategóriában a következő márkák közül: Mercédesz, BMW, Audi, Volkswagen? (még néhány adalék lent)
Szeretnék olyan autót venni amelynek relatív alacsony a fogyasztása (tehát 2500 cm3 feletti eleve kizárva, inkább legyen 2000 körül) és a fentiek közül a legolcsóbb a szervizeltetése. Minden (segítőkész) válasz érdekelne, nem feltétlenül csak szakemberek véleményére vok kíváncsi.
Megj.: amint látszik jól bevált német márkákat nézek elsősorban, de ha valakinek van vmi jó ötlete, ami übereli az általam fent említett márkákat és jobb a fogyasztásuk és/vagy szervíz ktg-ük, akkor kérem írja meg!
Subaru Impreza
Toyota Corolla
Fentiek közül Audi A4
Ha mindenképpen prémium akkor valami kisebb modellt vennék ennyiért:
Audi A4, BMW 3, Mercedes C esetleg VW Passat
A fogyasztási szempont miatt szerintem a nagyobb benzineseket elve ki is lőtted, úgyhogy marad az aranyközépút a 2 literes dízelek.
Audi A4-ből 2.0 PDTDI motorost venném, bár az 1.9 PDTDI elvileg megbízhatóbb (és vérszegényebb is), de tapasztalatból mondom, a 2 literes sem egy rossz motor.
BMW 3-asból a 320D-t venném, abban van elég kraft, jól fogyaszt és megbízható, ez alá én nem mennék.
Mercedes C-ből a 220-t vagy 270-est venném, 200-as szerintem vérszegény ehhez a kasztnihoz.
Ami viszont biztos, hogy ha prémium kocsikat nézel felejtsd az olcsó fenntartást, még maszek szerelő mellett is jóval drágább fenntartani mint egy Opel-t vagy Suzuki-t.
A4 kombi kizárólag 1.9pd-vel.
Azt nem írtad, hogy milyen autó kellene csak azt hogy milyen márka.
Esetleg ennyiért lehet van már BMW E46 316i szedánból tűrhető állapotú.
lehet még kapni C mercit is
"...jóval drágább fenntartani mint egy Opel-t vagy Suzuki-t."
Attól függ milyen Opelt és milyen Suzukit! Nekem pl a 2005-ös H Astrámhoz sok alkatrész jóval drágább, mint a kollégám 2014-es Audi A3-asához. Ami először engem is meglepett. Nem is az Audi árai, hanem hogy a modernebb Opelekhez azért elég horror árak is előfordulnak. Pl egy Insignia OPC-hez se hiszem hogy két fillég lenne bármelyik elektronika, vagy motor fődarab is.
Vw passat B5- öt nézegetném, 1,9 es diesel motorral, nagyon összerakott kocsi, a világból kimegy. Kevesebb kilómétereset találnál Opelből, másfél millióból német luxus autót venni későbiekben nem biztos olcsó lesz. Toyota corollakat, hondakat sem vetném el, Volvok nagyon jók, itt az a kérdés amit nem irtál le mennyit fogod használni, ez fontos kérdés hogy diesel vagy benzin legyen. De ha ilyen csajozós, német márkát akarsz mert én ezt érzem, hogy megmutatni, hogy német autóba ülök, akkor maradjunk a te listádnál. Mert mindegyikből van jó választás....
vw - B5 1,9 diesel
Bmw-ből 3-as sorozatot nézegetném, 320 diesel vagy benzin.2000-es évek körül
Audiból A4 esetleg A6 , 1,9 diesel motor híresen jó. A 2,5 dieselt nagyivbe kerülném.
Mercik szerintem rohadnak de egy C osztály vagy régebbi E osztály diesel motorral szintén jó választás lehet, de mint a 4 általad említett német márkából sok a lepukkant.
"Pl egy Insignia OPC-hez se hiszem hogy két fillég lenne bármelyik elektronika, vagy motor fődarab is."
Ez egy elég rossz példa, mert az Insigniával az Opel pont a prémium szegmensbe akart betörni, ami persze nem jött össze. Tehát ez egy félprémium kocsi, másrészt az OPC kiadások amúgy is egy limitált sport változatok, ezt összevetni egy kommersz széria motoros autóval még ha prémium is nem helytálló.
Akkor lenne jó az összehasonlítás, ha az Insignia OPC-t összevetnéd az S4 vagy RS4-el, melyik a költséghatékonyabb.
Én úgy gondolom, hogy adott ár kategóriát figyelembe véve
egy H Astra biztos, hogy fenntartás szempontjából kevésbé szopóroller mint egy Audi, BMW, Mercedes.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!