Arra gondolsz hogy hogy lehet gumit égetni automata váltós kocsival ?
2016. jan. 26. 21:50
Hasznos számodra ez a válasz?
2/10 anonim válasza:
én arra vagyok kíváncsi igen!
2016. jan. 26. 22:49
Hasznos számodra ez a válasz?
3/10 A kérdező kommentje:
En is
2016. jan. 27. 00:15
4/10 anonim válasza:
egyszeruen: az egyik labad a feken van a masikkal pedig nyomod a gazt amig el nem kezd kiporogni a kerek
nekem is automata valtos kocsim van, olyan mint a videoban az egyik (csak szerenyebb model), es neha en is egetem a gumit de csak eldugott, ures videken, mert egyreszt ugye normalis/szabalyosan kozlekedo emberek vagyunk, masreszt ha a rendor meglat, durvan megvag erte
nem art ha van vmi por/homok az uton, vagy pl. zebra felfestes, akkor a festeken igen jol meg tud csuszni, vagy eso utan vizes uton ;D
2016. jan. 27. 00:43
Hasznos számodra ez a válasz?
5/10 anonim válasza:
De ezeken a kocsikon a fek akor csak az első kerekeket fogja?
2016. jan. 27. 07:21
Hasznos számodra ez a válasz?
6/10 anonim válasza:
#5 alapesetben a fék mind a 4 kereket fékezi
De kis alaptudással tudni lehet, hogy a kocsikban az első fék mindig nagyobb(jobban fog) mint a hátsó. Így egy adott fékerő mellett az első kerekek még megtartják az autót, de a hátsó fékek fékerejét és a gumik tapadását a motor legyőzi, és elkezd a hátsó kerék egy helyben forogni.
2016. jan. 27. 07:46
Hasznos számodra ez a válasz?
7/10 anonim válasza:
Az új Mustangban már annyira rákészültek erre a gumiégetésre, hogy olyankor nem fog a hátsó fék. így az nem ég meg és nem fogja a kerekeket, mint a többi (régebbi) autóknál. Kell hozzá teljesítmény az biztos.
2016. jan. 27. 09:44
Hasznos számodra ez a válasz?
8/10 anonim válasza:
Állnak a féken, közben nyomják a gázt. Tehát pont hogy automatán könnyű megcsinálni. Csak nagyon rövid idő alatt elégetik így a hátsó fékbetétet, és az autómataváltó sem lesz hosszú életű. Éppen ezért aki rendszeresen csinálja, kis átalakítással megoldja, hogy egy kapcsolóval csak az első kerekek legyenek fékezni. Így lazán elpörögnek a hátsó kerekek is, és nem kap semmilyen alkatrész túl nagy terhelést (gumikat kivéve).
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!