Suzukisok miért totyogtok mint a tetvek?!
Minden Suzukis mint a tetű úgy indul el. A mellette sávban lévő teherautó gyorsabb nálatok, 50-es táblánál 45-tel totyorogtok úgy mentek mint a nyugdíjasok és kb 4 km kell amíg 0-50-re felgyorsítotok persze a mellettetek lévő sáv 10x gyorsabban halad de persze én szopom be mert nem a teherautó mögé álltam be hanem mögétek... Ez általánosságban a Suzukisok 90%-ára jellemző hogy totyogós nyugdíjas tempóban tetvészkedik az úton. A kis teljesítmény nem kifogás nekem sem Ferrarim van az én kocsim is csak 80 LE-s de akkor is. Normálisan indulok el nem tartok fel senkit és nem úgy megyek mint egy tetű. Nem ámokfutok nem erről van szó de miért kell totyogni? Ha már látok a pirosnál egy Suzukist akkor reflexből másik sávba állok és milyen jól teszem...
De amikor áll egy Suzuki a mellette lévő sávban meg 20-an nem állok be 21.-nek inkább bízom abban h elindul normálisan és be tudok előzni a másik sor elejére. De neeem nincs az a k*rva isten h elinduljon 1 km/h-val is gyorsabban ehelyett még lassabb is mint a mellette lévők. A másik sor már totál le is hagyott így mégiscsak be kell állnom annak a végére ha előrébb akarok jutni.
Ez naponta 15x fordul elő és mindig a Suzukis csinálja a lajhárkodást.
MIÉRT TOTYOGTOK SUZUKISOK??
Nem az mondtam h csak és kizárólag ennyire elvakult és elfogult nem vagyok. Csak legnagyobb %-ban... Aztán lehet tényleg azért mert 10 autóból 5 Suzuki és ekkora mennyiségre bőven jut barom de amit leírtam akkor is jellemző... én A-t mondok te B-t és egyikünk sem fogja tudni meggyőzni a másikat. Én napi 50 tetvészkedő suzukist tapasztalok te lehet h ugyanennyi akármilyen mást vegyesen.
Amúgy sztem ha te is pörgősen vezetnél te is anyáznál 2 percenként. Ezt nem úgy kell elképzelni mint Mucsit a nyugtató reklámban h kihajolva telitorokból üvöltözök csak halkan magamban megjegyzem h " a f@szé nem mész ha nincs előtted senki te tetőláda" és hasonlók így értettem az anyázást.
Ami a satu fékezésedet illeti hááát. Először is ha indokolatlanul vészfékezel te fizetsz ami mellékes. De ha még nekem is kéne ill nem is nekem hanem a biztosítónak én max az önrészt állom bár pontosan nem tudom mert még nem volt balesetem akkor sem hiszem h örülnél ha a kocsid ripityára lenne törve és ha meg is csinálják azért tedd a szívedre a kezed te sem szivesen járnál 1 hétig vagy 2-ig busszal v vonattal azért mert a kocsid szervizben van...
Én is sokszor agyaltam rajta h jobbkezes kereszteződésben kirakom a kocsit had szálljon belém a f@asszopó de rájöttem h hiába nekem ad a biztosító igazat a fene sem örülne neki ha hetekig gyalog kéne járnom v ami mégrosszab ha totálra törne. Úgyhogy ha bele is másznék a hátadba biztos h rátaposnál a fékre h beléd szálljak? Ugye nem...
Vagy ha minden kellemetlenség és procedúra és még a saját autód állapota is megéri csak azért h engem "megnevelj" hát akkor neked kell egy pszihomókus nem nekem....
Lehet h én anyázok de nem törném ripityára a kocsim csak azért h "megneveljem" a többieket mert rámmászott.... Úgyhogy innentől te is pszichológus kompatibilis egyén vagy sőt még közveszélyes is én ugyan csak morgok magamban de nem veszélyeztetek senkit szándékosan legalább is nem... Hogy viselné a lelkiismereted ha az aki előtt belesatuzol meghal vagy mégrosszabb egész életébe tolószékbe kerül mert a hülye barom nem volt bekötve pl... Már ha van neked egyáltalán....
Elárulok egy titkot: Én pörgősen vezetek, mivel a suzuki motor úgymond lekoxosodik a szelepeknél, ha nincs pörgetve. Azt is elárulom, hogy vidék, és budapest között ingázok vele, valamint bp-n munkaeszközöm az autó. Én nem érek rá tötyörögni. Az a helyzet, hogy én is sokszor találkozom az árpád híd belső sávjában 40-el tötyörgő kalapos nagypapákkal, mégsem állok le anyázni, vagy éppen dudálni. Ha idegesítem magam, attól nekem jobb esz?! Szerintem nem. Van a suzukin is index, sőt, 20-110-ig kettes sebességfokozat is :) Én ki tudom kerülni, ha akarom. Mindenféle anyázás nékül. Nekem is van rokonom, aki ilyen anyázós tipus. Meg is lehet nézni az autóját...
Én inkább azt vettem észre, hogy mint suzukist, egyes autósok ott próbálnak szivatni, ahol tudn(án)ak. Igaz, ez az esetek kisebb százalékában jön össze, mivel mint tudjuk, nagy motor-nagy pofa-nulla tudás. Elég sokan meglepődnek, hogy miközben szivatják a suzukist, a suzukis jobban szórakozik, és a végén mégis jobban jön ki a helyzetekből, mint az, aki szivatta. Tudni is kell, nem csak utálni a suzukisokat. Nekem a mottóm, hogy mutassa meg a vezetési tudást, utána járjon a szája valakinek.
Olyanok vagytok mint az ovisok " mert az én játékom jobb ,mint a tied amit kaptam és anyukámtól jobb tejcit kapok".
Verjétek egymásba a farkatokat!
Te azt hiszed a 76%-al elmégy talán mérnöknek?
Ezzel ámítod magad? Szánalmas gyerek!
Én nem szivatok senkit nem csinálok olyat másokkal aminek én sem örülnék ha velem tennék. Senkit nem szorítok le/be/ki sőt ha valaki totyog vagy ami mégrosszabb látom rajta h figyelmetlen rutintalan akkor menekülök tőle nemhogy a közelébe maradjak szivatni.
Az én kocsim jó állapotú tiszta és vigyázva van rá. A vérmérsékletemnek vagy a türelmemnek semmi köze ahhoz h hogyan vigyázok arra miért keményen megdolgoztam. Az hogy az átlagnál pörgősebben sportosabban vezetek igen megmutatkozik a fogyasztáson de nekem a pénz idő illetve az idő pénz. Az is tény h gyakrabban viszem szervízbe a kocsimat de megtérül a kiadás szerencsére mert amennyivel gyakrabban kell javítani annyival többet keresek azon h hamarabb érek A-ból B-be.
A környezetkímélet terén meg.. Hát nem lesz lelkiismeret furdalásom h a napi 6 milliárd pöfékelő autó közt az én kicsit dinamikusabb vezetési stíluson miatt lesz nagyobb az ózon lyuk már ha egyáltalán ugye...
Ennyi bocs ha valakit megbántottam vagy túl tahó stílusban adtam elő az is igaz h kellően ingerülten írtam a kérdést most meg higgadt és nyugodt vagyok este van és jó kedvem. Nem akartam senkit megbántani és azt is elismerem h más is szokott totyogni..
De abból akkor sem engedek h a saját magam által észben tartott "statisztikám" alapján ha egy 3-4 sávos pirosnál áll 1-1 autó akkor soha nem szabad a suzuki mögé állni 2-nak mert ő fog a leglassabban elindulni és ez 20-ból 19x így van nálam ez a tapasztalat. Nem azt mondtam h más nem csigázik és más nem tart fel sőőt vannak olyan tahó férgek akik direkt rá is játszanak mert látom h néz a tükörben és tetszik neki h eszem a kefét tudja h sietek és dolgom van de látom a sunyi szemein h élvezi h szopathat ilyen is akad és nem csak suzukis. De a totyorgási statisztikát akkor is ők vezetik még ha akad köztük néhány Ken Block vagy Schumaher is. Lehet h ha általánosságban teszem fel a kérdést nem vívom ki a suzukisok ellenszenvét de sajna ez most nem általánosságban a lassú sofőröknek szólt hanem nekik. ha megsértettem valaki akkor bocsi de a véleményem továbbra is fent tartom.
Én nem szivatok senkit és nem is várok semmit csak egy kis figyelmességet és alkalmazkodást. A forgalomban való vezetés egy csapat játék csapat munka és aki önállósítja magát nem figyel a környezetére könnyen anyázás tárgyává váljhat. Csak egy kis odafigyelés segítés alkalmazkodás semmi több én is arrébb állok ha látok vkit h gyorsabban akar nálam menni nekem abba nincs semmi jó ha előtte sz@arakodok de úgy h beállok valaki mellé h aztán végképp ne tudjon menni. Persze h ilyenkor az emberben fel megy a pumpa hisz ilyenkor csak az nem veszi észre a szituációt aki nem figyel oda és naná h felmerül a szándékos szivatás valószínűsége. De aki figyelmetlen az ne üljön autóba.
Ennyi a véleményem és a mondandóm sztem elég érthetően és tágan kifejtettem h bárki megértse mire akartam kilyukadni.
Na most akkor mégis kibújt a szög a zsákból, magad mondod, hogy nem csak a suzukis tötyörög előtted, hanem az autós mazsolatársadalom borít ki, amit a suzukisokon vezetsz le. Ezzel az a probléma, hogy nagyon sértő, a normális suzukisokkal szemben ez az előítélet, amellett, hogy elég sok esetben direkt akadályozásba fordul. Nem éreztem ezt a morált suzukisként a környező országokban, pl Ausztriában, Szlovákiában... Itt Magyarországon "külön állatfaj" vagyok, mert suzukim van, nem F-es astrám, vagy fókszvágen golfom. Én igyekszem nem venni figyelembe a lenéző magatartást az utakon, de egy idő után kiborul a bili, és elszabadul az 5000 feletti fordulat...
Meg kellene próbálni megtanítani az autósokat normálisan vezetni. (Most télen takarítottam a havat az autómról egy kereszteződéssel szemben a parkolóban, mikor balra akart kanyarodni egy 30 év körüli kigyúrt fickó, gázzal, jobbkezes kereszteződésben, 10 centis hóban... Szerencsém volt, elugrottam a kocsi elől, és megállt előtte 5 centivel. Most nem lenne lábam, mert ő gázzal fordult... Érted a lényeget.) Figyelembe kell venni, hogy vannak mazsolák is az utakon, én inkább vissza kettő padlógáz módszerrel villogtatás, dudálás nélkül megelőzöm, és nincs gond.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!