Miért kell izzítógyertya szinte az összes új dízelbe amikor bizonyos régi dízelekben nincs?
Figyelt kérdés
2016. jan. 22. 12:29
11/20 veterán vas válasza:
Fiat Ducato 2.8 tdi (készült 1997/10-2002/04 között) izzítógyertya:
76mm hosszú, M10x1 menettel, szerelhető 10-es kulccsal, meghúzási nyomaték 1-1.5Nm,
Leggyakrabban használt márkák:
DENSO 111
NGK 6639
BERU GN012
BOSCH GLP041
..............ésatöbbi.
Nem baj ha nem ismered a saját autódat, de hülyeséget ne irkálj. ;)
12/20 anonim válasza:
Sírok...de tényleg b+. ... :((( És ilyen szintű emberek osztják az észt, meg "értenek" az autóhoz....pfff....
13/20 A kérdező kommentje:
Igen, ez probléma összekeverik a 2.8 jtd-vel ha megnézed abba is ugyanazt ajánlják. Neten van pár fénykép erről a motorról meg lehet nézni, hogy a gyertyának hűlt helye.
2016. jan. 22. 16:58
14/20 A kérdező kommentje:
Komolyan mondom,ha valaki küld egy olyan fotót amin mégis látszana küldök neki egy üveg sört.
2016. jan. 22. 17:11
15/20 anonim válasza:
Látom, közben meg is lett a megfejtés. :)
Kérdést olvasva nekem is azonnal a torokizzítás ugrott be. A mai technikákban már nem alkalmazzák, de a régi vasakban még fellelhető.
16/20 A kérdező kommentje:
gen torok izzítás az volt benne
2016. jan. 22. 17:41
17/20 A kérdező kommentje:
egy olyan izzítószál mint a hajszárítókban használatos
2016. jan. 22. 17:42
20/20 A kérdező kommentje:
Nincs benne amint az látható az első képen nem úgy mint a 2.5d- ben, abban van.
2016. jan. 26. 20:44
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!