Honnan lehetne megtudni a forgalombahelyezés költségeit?
Figyelt kérdés
Németországból szeretnék hozni egy autót, amit szeretnék magyarországra honosítani. Egy Alfa Romeo 147 1.6 TwinSpark (benzin). 1598ccm, 88kW/120LE, 2003/1 évjárat, jelenleg érvényes német okmányai vannak. A fentieken kívül viszont nincs infóm róla, ennyit szerepel a hirdetésben és még a hirdetővel nem tudtam felvenni a kapcsolatot, de érdekelne nagyjából mennyibe jönnék ki...2016. jan. 13. 14:30
1/4 badboy20 válasza:
Kellene tudni hogy euro hanyas moror van benne ha ezt megtudod akkor ki tudod szamolni ezzel
Regisztrációs adó kalkulátor 2016
2/4 A kérdező kommentje:
Sajnos ezt nem sikerült eddig kideríteni, a telefont egy nagyon készséges fiatalnak tűnő hölgy vette fel, aki inkább mesélt, mintsem tájékoztatott volna, így megtudtam, hogy a családjuknak két autója volt, ez és egy vw bora, de édesapja tavaly elhunyt és így már nem igazán indokolt nekik két autó. Azt ígérte, holnapra összeszed minden okmányt, iratot az autóval kapcsolatban, és felhív, hogy tudjunk találkozót egyeztetni. Azt viszont mondta, hogy rendszeresen karbantartott autóról van szó és Ő sziklaszilárdan emlékezik arra, hogy tavaly november elején volt cserélve a vezérlés és egyebek, de mindenről megvan a számla. Nos nem tudom, de továbbra is érdekel. Csak jó volna mielőbb megtudni, mennyiért lenne magyar rendszám rajta, mert én most direkt ezt a típust néztem, és elég jó vételnek tűnik, csak hát a magyar oldalon történő kiadások kitudja mennyit dobnak rá. Habár németben is átírathatnám magamnak, mert van itteni tartózkodási helyem is, de kb három hónap múlva úgyis előlről kezdődne az elmebaj, mert akkor megyek haza és nem tervezek többet visszajönni németbe, szóval inkább rögtön lepapíroznám itthon.
2016. jan. 13. 19:48
3/4 badboy20 válasza:
értelek de sajnos igy nehez utána járni de ha meglessz akkor viszont megtudod es tudsz kalkulálni hogy erdemes e vagy sem de teged mivel mindenféleképpen ez a tipus tetszik igy ugy is megveszed ill átiratod.
4/4 A kérdező kommentje:
Sajnos nem jött össze a dolog, pedig kívül-belül szinte szalon állapotú autó volt és a tulaj még olyan dolgokat is jegyzett egy füzetben, hogy mikor mennyit tankolt, mennyit ment egy tankolással, ezenkívül nullkilométeres kora óta rendszeresen, csak márkaszervízben járt. Mondanom sem kell, nem keveset költött rá, és ez látszik is. Nem véletlen, hogy magyarországon magyar papírral ilyen-olyan tákolt bontószökevények már párszázezerért vannak, akár friss műszakival is, hát ennek 1,2 misi lett volna az ára. Plusz az itthoni papírmunka. Mindent összevetve ennyiért itthon is találni olyat, ami nem esik szét, és amivel talán foglalkoztak is, csak nem mindegy, hogy valamiért ugyanannyit költesz egy olyan autóra itthon ami futott mondjuk 200ezret, vagy kint 200ezret, vagy ebben az esetben 140ezret, ami egyébként garantált. Hacsak nem épp a márkaszervíz tekergette vissza az órát, de miért is tenné? Szóval szerelem volt első látásra, elvittük próbakörre is a csajszival, a próbakör során én vezettem, laza 10 km pörgött le, nem ilyen menjünk el a sarokig és dönts, hogy kell-e. Visszatérve megegyeztünk, hogy kell az autó, írhatjuk is az adásvételit, de a lány nem volt illetékes ezügyben, csak az édesanyja, aki viszont nem volt otthon, így kiegyeztünk abban, hogy egyeztetünk egy időpontot és akkor Ők hozzák az autót és a papírokat hozzám, vagyis a munkahelyem közelébe. Visszaültem a saját autómba, és indultam vissza a szállásra, épphogy visszaértem, csörgött a telefon, hogy a mama meggondolta magát és mégsem eladó az autó. Hirtelen felindulásból megnéztem a sokkal közelebbi, kiszemeltet, mint b verziót, az viszont már az a kategória volt, ami képen néz ki csak jól (bár a valóságban sem volt lelakott), itt-ott rendetlenkedik néha, stb, szóval a hazai szinten 800ezer körüli átlagnak megfelelő gép, átszámítva 600ezer +honosítás árra. Tehát így le is mondtam róla, mert kb egy éve keresek-kutatok itt németben, de úgy tűnik, talán jobban járok mégis ha veszek egy német középsz.r helyett egy magyar középsz.rt, az alkatrészek ugyanúgy tételek mindkét oldalon, de itt legalább már nem kell megfizetni olyan szinten a magyar bürokrácia árát, max a műszakit, ami még mindig olcsóbb a forgalomba helyezésnél, és kicsivel több pénzem marad alkatrészre. Így voltam anno a golfommal is, amikor még kint is és itthon is aktuális trend volt a hármas széria.
2016. jan. 17. 06:16
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!