09:27 es neharagudj, de tudod egyáltalán, hogy miről beszélsz? VW-kre rendszerint az áruk sokszorosa megy rá néhány évalatt szervízben, oké, hogy az alkatrész viszonlag olcsó, de kell is hogy legyen egy tartalék mindenből mert sokszor többet rossz mint jó, éves nagygenerál után 2 héttel már szónélkül képes megállni bárhol.
Amíg az egyik fórumon örömújongásba tört ki egy VW tulaj, hogy 60000 ret elment a kocsija komolyabb probléma nélkül, addig egy toyotánál természetes, hogy 200000-350000 ig elmegy hibátlanul.
Tény ha állatforma modjára vezetsz, és hetiszinten cseréled a lökhárítót, akkor jobb a VW, mert ahoz tényleg olcsobb az alkatrész, de akkor meg inkább egy opel.
2010. ápr. 4. 11:38
Hasznos számodra ez a válasz?
12/18 anonim válasza:
ez egy elég nehéz kérdés, de inkább a toyota
2010. máj. 23. 01:52
Hasznos számodra ez a válasz?
13/18 anonim válasza:
Nos! Nekem 2004-es 1.6-16V VVTI VEZÉRMŰLÁNCOS TOYOTA AVENSIS-em van, egy jóbarátomnak pedig 2002-es passat-ja. Enyém is meg övé is benzines, és tény hogy ha egy toyotához kell valami az borsos, de NAGYON RITKÁN kell hozzá valami. Ezzel szemben a FOSVÁGENekhez szarásig vannak alkatrészek és úgy dobálják utánad szaré-húgyé, de KELL IS BELE alkatrész BŐVEN!!! A JAPÁN autóknak sokkal precízebb a váltója, kifinomultabb utastere van. Méghogy a TOYOTÁNAK nincs olyan minősége mint a fosvágennek. PUHA precíz MINŐSÉGI anyagokból vannak összerakva. A szaros fosvágenekbe hol van 9 lufi meg ennyi extra amik tökéletesen működnek? Oké azt aláírom, hogy a német dítelek jobbak, de a váltója mindegyiknek egy rakás fos, és a design részről is a TOYOTA viszi a pálmát. A JAPÁN BENZINESEK KINYÍRHATATLANOK! Bár senki nem azért vesz ennyi pénzért autót hogy kinyírja, de a fosvágeneknek sok gond van az elektronikájával, pontatlan a váltó, kényelmetlenek az ülései. NEM VÉLETLENÜL találták ki a "szlogent", hogy EGY TOYOTA SOSEM HAGY CSERBEN!!!! Sokan csak azért vesznek FOSVÁGENT hogy vagizzanak vele. De amég én minden nap eljutok a TOYOTÁMMAL A-ból B-pontba HIBA NÉLKÜL, addig a fosvágen ott rohad a szervízben, mire nagynehezen rájönnek mi baj van a sok szar kusza szemétrevaló extra között. Ezzel szemben a Toyota nem a szépségéről, hanem a megbízhatóságáról, és a jó minőségéről híres! Szerintem TOYOTÁT vegyél. Amúgy érdekes, mert NAGYON SOK FOSVÁGENT láttam már amelyik kiégett vagy csak részben kiégett elektromos hiba miatt... Ez a TOYOTÁNÁL miért nem fordult még elő? Japán benzines!!! Kivisz a világból ha úgy akarod. FOSVÁGENESEKNEK lehet fujjolni! NAGY ÍVBEN LESZAROM!
2010. szept. 5. 23:22
Hasznos számodra ez a válasz?
14/18 anonim válasza:
Apropó! Azt írta valaki, a Japcsik nem tudnak jó luxautó Toyotát csinálni, mert arra csak a FOSVÁGEN alkalmas... Meg a BÜDÖS LÓF@SZT! TOYOTA CAMRY dereng? Na meg a LEXUS-t is a TOYOTA (TOYOTA LEXUS a teljes neve) csinálja, és azt egyik FOSVÁGENES KÖCSÖG se próbálja bemagyarázni senkinek hogy a TOYOTA LEXUS-ok szar autók, a FOSvágenek meg jók..... Erről ennyit. FOREVER TOYOTA. Előző voltam.
2010. szept. 6. 00:43
Hasznos számodra ez a válasz?
15/18 anonim válasza:
Kedves 23:22 es, ezt most annyira jól megmondtad, hogy azthiszem ezentúl ha valaki nekiáll VosWagent isteníteni, akkor magyarázkodás helyett ezt a témát fogom belinkelni.
03-31 14:23
04-04 11:38
es voltam.
Csáó
2010. szept. 6. 09:22
Hasznos számodra ez a válasz?
16/18 anonim válasza:
09:22-esnek! Köszi szépen, ezt megtiszteltetésnek veszem tőled. :-)
2010. szept. 6. 19:45
Hasznos számodra ez a válasz?
17/18 anonim válasza:
Passat.
2021. aug. 18. 10:22
Hasznos számodra ez a válasz?
18/18 SASS2389 válasza:
23:22 Mik ezek az érvelések? Senki nem szidta a Toyotát, ellenben veled. Nálunk a családban van mind a kettő, nincs egyikkel se semmi baj, mindeki olyat vegyen ami neki tetszik. A te véleményed semmit mondó és irónikus. Butaságok sokaságat hordod itt össze és elriasztod azokat akik esetleg Passat vásárlásán gondolkoznak. A 2.0 CRTDI motor kifejezetten megbízható motorja a Volkswagennek, nem véletlenül használják taxisok is. A 2.0 PDTDI vel lehetnek problémák az elsőgenerációsok között. Ott el szokott kopni az olajpumpa tengelye, de ez az újabb szériákra nem jellemző. Kényelemről meg csak annyit, hogy a németek mindíg is kényelmesebb autókat gyártottak, a jappánok meg megbízhatóbbakat. Szóval véleményem szerint mindenki azt vegye ami neki tetszik!
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!