Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A hidegben nem akar indulni...

A hidegben nem akar indulni az autó. Bővebben lent?

Figyelt kérdés
Fiat Ducato 2.8-as dízel, Dec. 30.-án még mentünk vele ám utána az utastér világítást rajta felejtettem, kb. 8 órán át égett, de ezek után az akksi 14,1-et mutatott. Elvileg ennyivel még be kéne röffennie nem? Ésmég az a kérdés hogy ha az izzítógyertyákkal van a gond akkor be tudom-e egyáltalán bikázni? Ugyanis én arra gyanakszom.

2016. jan. 3. 14:41
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
0%
14,1- et mutatott az AKKU??? Ami 12V- os. Teljesen feltöltött állapotban az akku feszültsége 12,66V. Járó motornál mérhetnél ekkora töltést. Vagy ha 1000- es swifted van, akkor azon két motorral lehet az akkud feszültsége ennyi, főleg, ha audi motorot is szerelsz bele mégegyet a Simson motor mellé, amibe gázolajat tankolsz.
2016. jan. 3. 14:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:

Fúha, inkább hívj szerelőt, mert nagyon nem vagy képben. Az izzítógyertyák a működésben nem vesznek részt...

Az indítómotor forgatja a főtenelyt, vagy csak nyekken egyet a kulcs elfordításakor?

2016. jan. 3. 16:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 anonim ***** válasza:
Amennyiben az akku jó,az izzítógyertyákat nézném végig.Ki kell venni mindet és multiméterrel rámérni,majd ki kell próbálni mindet darabonként.Amelyik szakadt vagy "lusta" az cserés.Tud még a gázolajszűrőbe belefagyott pára-víz szoptatni.Sok sikert! :-)
2016. jan. 3. 16:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 A kérdező kommentje:
Az igaz hogy nem értek hozzá, viszont néztem neten és az ideális töltöttségre 13,6 és 14,4 közötti értéket írtak, elvileg 14,4 a full töltött akku. Kijavíhattok, Az se baj ha lehurrogtok csak jussak előrébb. A harmadik válaszolónak köszönöm a normális választ. Mivel nem 2 perc kiszedni az aksit hogy feltöltsem, írtam e kérdéseket.
2016. jan. 3. 17:32
 5/12 anonim ***** válasza:
Nem igaz amit olvastál. A teljesen feltöltött akku kapocsfeszültsége 12,7V- 12,9V. A töltőfesznek kell annyinak lennie, mint amit írsz. Az is 13,8- 14,4V. Biztos, h jól mérted? A bikázással a lemerült akkudat tudod kisegíteni. Indítózni tudsz? Teker? Ha az izzítók szakadtak (rosszak), ilyen hidegben ha már kopott a motor, akkor nagyon nehezen kehet csak beindítani. Ha a gázolajszűrőbe vagy a porlasztórendszerbe beledermedt a gázolaj, vagy a víz, akkor meg kell várd a tavadzt! Vagy rendszertisztitás, meleg helyre vontatás. Hidegindító sprayel még próbálkozhatsz beindítani.
2016. jan. 3. 18:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 A kérdező kommentje:

Tegnap ráraktam töltőre itthon, ma megnéztem és terhelés nélkül 14,8-at mértem. Azt is olvastam akkor van feltöltve az akksi ha "pezseg", nálam a töltő zümmög :D

De gondolom erre gondoltak. Attól félek, olcsó szar a töltő és nincs túltöltés elleni védelme.


Tudtam indítózni, és nagyon lassan röffent egy párat azt annyi. Én nem bízom hogy holnap ha berakom az akksit (addigra csak -1-et) jobb lesz a helyzet bár minden arra utal hogy vele van a gond. Valamiért az izzítógyertyákra gyanakszom nagyon pedig egyáltalán nem értek a dologhoz. Ha esetleg azokkal van a hiba lehet valami tipikus jele? Olyan 20-30mp mire kialszik a jelző a műszerfelon de én ezt a hidegnek tudtam be.


Köszi az eddig válaszokat :)

2016. jan. 5. 13:58
 7/12 anonim ***** válasza:
Amennyiben valamelyik izzítógyerya rossz,az "kivülről" nem veszed észre.Ehez ki kell venni és lepróbálni őket.Sajnos bőven elég ha 1 is rossz,indításkor az a henger visszafogja a többit is.
2016. jan. 5. 15:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 anonim ***** válasza:
Ha már pezseg az akkud akkor erősen tűl van töltve. Az nem jó. Aztán. Ha 14,8V- ot mértél, biztosan hibáztál. Vagy a multiméteredet dobd el jó messzire, vagy közvetlen a (túl) töltés után mérted közvetlen, mikor levetted a töltőről. Ha így tettél, a töltőd meg töltött 16- 20V- al, akkor elhiszem. Csakhogy az akkut a töltés után több órával kell mérni. Aztán. Az, hogy az akkudban mennyi a feszültés, még egyáltalán nem biztos, h jó is az akku. Az indítóáram már egyáltalán nem biztos h meg is van. Ezt csak terhelővillával lehet megvizsgálni. Nagyobb akkukereskedéseknek van ilyen. Viszont jó lenne tisztázni, mit is értünk az alatt, h nem indul... Tekerteti az önindítót, mint a disznyó, vagy csak egyet- egyet tekeret nagy nehezen? Mert ha tekertet mint a disznyó és úgy nem indul, lehet az izzító is, de ha csak épp hogy teker, jó eséllyel szar az akkud. Vagy az akku vezetékek vannak eloxidálódva, akár a testre kapcsolásnál is, ahol nem veszed észre.
2016. jan. 5. 15:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 A kérdező kommentje:

Jogos, levettem töltőről és egyből mértem, de kicsivel utána visszaesett 14,6-ra. Viszont este utána rámértem és megbolondult a

És csak néhányat teker nagyon erőlködve. Mint írtam amikor mentünk vele a raktérvilágítást rajta felejtettem. És azért nem hiszem hogy csak lemerült az akksi mert ha most visszaraknám és beindulna az autó az túl egyszerű lenne. Sose adta még az élet hogy ne sz....jak egy kicsit a kocsival.

Ha nem indul az a rossz hogy el se tudom vinni saját lábán, és mivel nem egy pici személyautó a mozgatása kb. kizárt.

2016. jan. 6. 10:25
 10/12 anonim ***** válasza:
Bakker, akkkor kérj vegyél bele egy úja akkut, vagy kérj kölcsön a szomszédtól egyet! Bebikázni csak akkor tudod, ha van megfelelő vastagságú bikázóvezetéked. Amire az előzmények tudatában nem sok esélyt látok. Személyautóhoz való kábellel ne is próbálkozz, mert nem fogja átvinni az ampert a kis vezeték keresztmetszet miatt.
2016. jan. 6. 15:47
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!