Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Autovasarlas elott allok 4eve...

Autovasarlas elott allok 4eve van jogsim tanulo kocsi megvolt azis toretlenul tavozott es sosem volt semmien kihagasom. Mindigis az e39 525d 530d tetszettek es csak manualisba. Igy jolenne tudni mik a tipushibakat esetleg fogyasztas?

Figyelt kérdés

sokat jarok nemetorszagba ott azert belbele szaladok a 160-180as tempoba de amugy nem vagyok az a szaguldos fajta.. inkabb csak cirkalok a cel fele es elvezem az utazast.

mindig odafigyeltem a szervizelesre, 8000kent olaj es egyben minden szuro csere, fekre is odafigyeltem nem az a fem a femmel de meg joaz!


2015. dec. 27. 21:26
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:
8- ezrenként olajat cserélni meg az össze szűrőt, több mint baromság. Ezért nem kapsz választ a kérdésedre!
2015. dec. 27. 21:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 A kérdező kommentje:

miert jobb az aki 20ezret megy 1 olajal aztan meg csodalkozik h elhasznalodott a motor?

az enyembe 460ezer km van ora szerint nemtudom h volt e tekerve biztos de nemis erdekel annyi biztos h ennyi kilometerrel is gondolkodas nelkul nekivagok nemetorszagnak!

2015. dec. 27. 21:36
 3/13 anonim ***** válasza:
A 20 ezer még nem is sok. Én 15000 km enként cserélek olajat, igaz Long Life olajat használok, ami a 30- at is bírja a gyár szerint, már ez is elég. De hogy 8 ezrenként cseréljen valaki olajat egy autón??? Mert motoron ami 15ezret pörög, az ok. De autón, egyenlő a hülyeséggel. Aztán a 460ezret futott motornak meg baromi mindegy, hogy hagyod 15- 20ezer km ig egy olajjal, ebben biztos lehetsz. És nem ezen múlik, neki merhetsz e vágni az útnak, vagy sem. Aztán a szűrők. A légszűrő, üzemanyagszűrő pl nyugodtan mehetne 60 ezret, de legyünk nagyvonalúak, cseréljük 30 nál. Szerinted előtted is 8000enként cserélték a cuccot? Felesleges pénzkidobás és környezetszennyezés, amit csinálsz!
2015. dec. 27. 21:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/13 A kérdező kommentje:

en nemtom baratnom apja szervizben dolgozik es jokat rohognek mikor ezekkel a speci olajokkal bejonnek az ugyfelek.. az olaj elhasznalodik lehet abban ilyen-olyan adalek 10-12ezer km illik cserelni

szurok meg nem nagy tetelek h ne csereljen az ember mert -kicsi ra az esely- de kifoghat egy szar kutat es akkor cumizas lesz

-a kornyezetszennyezest meg nem itt kell eroltetni aki az arra kijelolt helyen dobja ki hanem a sok kormolos allatonal aki csak papiron euro2-3 es nyitott kipufogoval kozlekedik mert az ugy kiraly!

-szerintem

de amugy nem errol volt kerdes..

2015. dec. 27. 21:56
 5/13 anonim ***** válasza:

Én meg szerelőként írom amit. Olaj és olaj között óriási különbségek lehetnek. 15- et egész nyugodtan el lehet egy jóminőségű olajjal autózni normális felhasználás mellett (hidegen nem hajtod, nem pörgeted feleslegesen, nem égeted meg az olajat)

A 8ezer akkor is felesleges. Ezen nem nevetnek jókat az öregek? :)

A szűrők meg nem nagy tételek... Az én kocsimba az üzemanyagszűrő csak 25ezer ft. Gyáriból. A CR dieselek fémházas szűrői elég combos áron mennek jó minőségben. A bezineseken az a egy két ezer ft viszont tényleg nem tétel. De a légyszűrő még porosodni sem tud 8000 km alatt.

Igen, nem ez volt a kérdés, de mivel hülyeség amit csinálsz, így nem válaszolok a kérdésedre sem! :)

2015. dec. 27. 22:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/13 A kérdező kommentje:

igazsag szerint pont nem nevetnek hisz ok tanacsoltak ezt..

-kicsit kopott a motor ebben a 8ezres intervallumbal 1liter elugrik de nem tema mert 12ezer par szaz forintbol megvan olajjal egyut a 3szuro..


amugy sajnos en nem tehetem meg a hidegen ne porgesd a motort..

kismotor porog folleg h melobol hazamenet 2kmen belul felugrok a sztradara.. probalom nem porgetni de 100nal 3ezret forog ugyhogy

-na mind1 ez mar off tema

ha nem segitesz az eredeti kerdesben akkor "nagyon koszonom es tovabi jokat"

2015. dec. 27. 22:44
 7/13 anonim ***** válasza:

Hát jó. Az E39 nem éppen mai kocsi. Az általad érdekelt motorizáltsággal a gond az, h diesel. Jó, jól megy, de ilyen korban, sok km- nél óriási pénzeket rájuk lehet verni. Elég ha csak az adagolót, porlasztót nézzük. Egyenként is felérhet gazdasági totálkárral, ha valamelyik beszarik.

De persze nyilván lehet jót is kifogni, de bele is lehet nyúlni a szarba.

Alkatrészárban meredekebb sokkal, mint amid most van (kismotoros feltételezem kis autó), fékek, lengéscsillapítók, ha elektromos hibáktól eltekintünk... Kéziváltós ritkább, de megbízhatóbb, mintha automatát keresnél.

2015. dec. 27. 23:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/13 A kérdező kommentje:

92es 316 osom van

nemetbol vennem aztis csak jobbak a kinti vasak


diesel jobb lenne a sok km miatt bar ki tudja.. diesel keveset fogyaszt deha behal akkor dragabb mint a benyas.

nezegettem a 28i 30i seket is nincs kielezve nincs turbo igy orok eletu de azok mar gondolom a 15liter atlag

2015. dec. 27. 23:52
 9/13 anonim ***** válasza:
1.9 PDTDI (de a PD elem nélküli sima TDI jobb lenne). Sok helyen leírták már, de én is ezt mondom. Itt a faluban egy fiatal párnak van egy 2002-es Audi A6 ezzel a motorral, több mint nyolcszázezer (nem elírás) kilóméter van benne. Pedig nem a Hamburg-Budapest távot futja az autó, autópályán, hanem elviszik a gyereket iskolába, meg vissza, plusz hétvégén nagymamázás.
2015. dec. 28. 21:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/13 A kérdező kommentje:

igen hallotam mar az elnyuhetetlen tdi rol csak ha audi akkor legyen inkabb quattro azmeg nemtom h van-e 1.9esben

a4ben tudom h van 1.9tdi quattro de a6ban passz

-2.5 V6? ugy szeretnek mar egy 6hengeres mozdonnyal menni csak ugy az audi az vezermuszijjas ami ugy nemrosz de a bummer lancosahoz kepest kenyesebb

amugy fogyasytas hogy mozog egy a6 1.9esben? esetleg 2.5osben?

2015. dec. 29. 00:02
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!