Szerintetek a Mitsubishi galant diesel vagy a benzines a jobb? (Többi lent)?
Hamarosan vennék egy másik autót és a galantra gondoltam. Viszont nem tudom eldönteni hogy diesel vagy a benzines a jobb vagy melyikkel járnék jobban. Többnyire városba lenne használva az autó. Néha menne ki az országútra. Egy 2.0 td galant, 2.5 v6 automata és a 2.0 benzin. E három autó között gondolkodok de sajnos nem tudok dűlőre jutni! Tipikusan az az ember vagyok aki kicsit sportosan vezet és szeretem ha oda lépek és megindul az autó. Viszont elviekben a td 90 ló nagyon lomha... Mi a véleményetek? Valamely tapasztalat valakinek van?
Bármi infót meghallgatok!
Előre is köszönöm a válaszokat! :)
Köszi a választ!
Viszont a benzines nem fogyaszt sokat? Mert napi használatba lenne városba. Mostani autóm is 11-12l fogaszt városba és hát... nehezen de éppen csak tudok tankolni. Azért gondoltam a dieselre mert elviekben kevesebbet fogyaszt. :)
Illúzióid ne legyenek, ez is kajálni fog szépen, de a hideg dízel sem gazdaságosabb, mint a hideg benzines és a benzines sem mindig meleg. Csak a hideg dízel lassabban melegszik fel kis terhelés mellett, mint a hideg benzines.
Az új dízelek hatásfoka jobb, kevesebb a veszteséghő, lassabban érik el az üzemi hőfokot, így városi tötymörgésnél, azonos használat mellett tovább hidegek, mint a hasonló méretű benzinesek.
Rövid távok, sűrű indítás, ritkán üzem meleg motor...akkor benzines kell.
Elgondolkodtató és van benne valami. Köszönöm szépen a válaszokat! Netán még valakinek valamilyen tapasztalata van írja csak! :)
Eddig Benzin vs Diesel
2 - 0
:D
Ha városban használod akkor vagy egy régebbi szívódízel, vagy benzines autó. Lehet használni a modern dízeleket is városban, csak kérdés, hogy megéri e, mármint ha megkell bontani egy dízelt, akkor mélyen zsebbe nyúlsz mert nagyon drága, itt már előjön az, hogyha a benzines többet is eszik, de a többlet költség tízszeresét elköltöd arra, hogyha a dízel tönkre megy. Sokan azt állítják, hogy a dízelnek sincs semmi baja ha városban löveted, egy ideig nincs, de idővel ha előjönnek a bajok, akkor az hatványozódik.
Haveromnak egy dízeles 5-ös BMW-je van, ő városban használja, tavaly szervízbe került a kocsi, 2 hónapig volt ott, mire kitudta fizetni az alkatrészek és a munkadíj árát, pedig nem szegény gyerek.
Az autóm modern dízel, amig Szatmárnémetiből elérek vele a 49-esen Őrig az M3-as felhajtójáig, addig tökéletesen bemelegszik, az M3-as elején Nyíregyházáig alig van autó, meg még Hajdú-Bihari szakaszon is elég kevés egy darabig, szóval odáig lehet neki tolni 170-180-ig tartósan, de volt hogy 200-210-el mentem végig azon a szakaszon. Lényegében Őr-Ljubljana megállás nélkül megvan vele, a dízel azt szereti, ha hosszan használják. Szervízbe soha nem kellet vinni, csak a kötelezőkre, és turbó-kettőstömegű cserére. 7 éves autó 761 000 km-el, kérdés ha városban használom, akkor vajon ennyi km lenne e benne, és még ezt az autót használnám e.
Egyik ismerősömnek van egy 1.9-es Fiat Doblo-ja, 1 millió km felett jár, ő csak autópályázik vele, mentem azzal a kocsival, a mai napig elautózol vele 140-150 km-/-val, és ahogy az a kocsi megy, simán van még benne 4-500 000 km amit lefut.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!