Szia! Mivel dízel autóról beszélünk, ezért a chiptuningot tudom ajánlani!
2013. okt. 8. 10:19
Hasznos számodra ez a válasz?
2/10 anonim válasza:
Azt hittem wv d van,sokkal könyebb helyzetben lennénk :)
Nekem a 90Le tdi-m most olyan 140 Le körül van,nagy porlasztók,egy nagyobb turbó és chip tuning került bele.
Ha chip érdekel,van egy ismerősöm,aki nagyon korekt,és jól meg tudja irni a chipet.Priviben tudok számot adni,bár nem tudom hogy mitsu val is foglalkozik e.Egy kérdést megér.
Amit az ismerősöm megcsinált magának,250LE fölött van, nulla füstel!
2013. okt. 8. 13:22
Hasznos számodra ez a válasz?
5/10 anonim válasza:
Ezek a chipes cégek elég durván lehúzzák az embert.Most néztem az egyiket,az enyémre 110ezerbe kerülne.Nos a barátom,ennyiből fölújította az adagolómat,uj nagy porlasztókat vettünk plusz megcsinálta a chipet is.És nem rosszabbul,mint bármelyik chippelős cég.
2013. okt. 8. 13:28
Hasznos számodra ez a válasz?
6/10 A kérdező kommentje:
Egy chiptuningosnál voltam itt miskolcon de azt mondta hogy ehez a fajtához nem lehet mert semmi elektronika nincs benne.
Illetve van motorvezérlő de az nagyrészt inkább csak jeladók.
Egy nagyobb porlasztó meg egy nagyobb turbó beszerelés mivel jár ? Nem nagyon értek hozzá. Fúrni kell a motort hozzá ? Visszalehet bele rakni a gyári alkatrészeket utána vagy már nem ? Valaki tudna pontosabb infót adni erről ? Köszönöm !
2013. okt. 9. 00:09
7/10 anonim válasza:
Utána kéne járni,hogy létezik,e a tipushoz nagyobb porlasztó,és hogy milyen tipusú turbót lehet legkönnyebben ráépíteni.Van egy paksi ismerősöm,aki esetleg többet tudna mondani,de valószínűleg látatlanból ő sem tud sokkal többet mondani.De biztosan megoldható.
2013. okt. 9. 17:18
Hasznos számodra ez a válasz?
8/10 anonim válasza:
Ja nem kell furni semmit,viszonylag egyszerű beavatkozás,ha adottak a dolgok hozzá.De semmi képp nem kell motort bontani.
2013. okt. 9. 17:20
Hasznos számodra ez a válasz?
9/10 A kérdező kommentje:
és az adagolón kell állitani nagyobb turbó és porlasztó csere után ?
köszönöm az eddigi válaszotokat :)
2013. okt. 22. 03:01
10/10 anonim válasza:
Nálam csak a hdk fedélen állitottak,de ez nem feltétlen a porlasztók és a turbó miatt,hanem mert szétszerelés után mindenképp be kell állítani,ez igazábol egy kis helyrekocogtatás volt gumikalapáccsal.Szóval szerintem,ha jó az adagoló,és jól be van állítva,akkor azt nem kell bántani,de ezt egy SZAKI tudja!! Inkább a porlasztók végynyomásának a helyes beállítására kell figyelni,mert ha nem jó a porlasztási kép,akkor utána lehet,hogy kormolni fog,ezt viszont adagolós tudja rendesen megcsinálni(már amelyik)
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!