Egy kamion kompresszora akkor is termel levegőt ha az autó levan állítva?
Ez nem véletlen. a sofőr leeresztette a légrugót, mert nincs rajta áru, és pihenőben felesleges a nyomás. Ahhoz, hogy felemelkedjen, be kell indítani a motort.
Ha megfigyeled, az újabb buszoknál van olyan, hogy ha a középső ajtónál mozgássérült kerekesszékkel szállna fel, a sofőr leengedi azt az oldalt...aztán újratölti a rugókat.
ez csak járó motorral megy.
A kompresszorokat ( általában kettő van ) a motor hajtja, ha nem jár a motor...
"Ez nem véletlen. a sofőr leeresztette a légrugót, mert nincs rajta áru, és pihenőben felesleges a nyomás."
Ez így butaság.
Nem szokás leszintezni a feleslegesen a szerelvényt, értelme sincs. Akkor szoktak leülni a kamionok, amikor valahol elszökik a levegő és a légrugók lassan leengednek. Ez egy hibára utal: tömítetlen a levegőrendszer a szerelvényen. Van amikor kicsi a nyomásvesztés és több óra kell, amíg elfogy a levegő. A nagymértékű nyomásvesztés a jármű mozgásképtelenségét is okozhatja.
"Ez nem véletlen. a sofőr leeresztette a légrugót, mert nincs rajta áru, és pihenőben felesleges a nyomás."
Ez nem volt rossz.:-)
Ilyenkor régebben áll, valahol szivárgás van, és elszökik a nyomás.
Természetesen ha áll a motor, nincs levegőtermelés.
Ha nincs levegő akkor váltani sem tudsz, mivel a kuplungmunkahenger, a sorváltó és a felező is levegős munkahengerrel működik.
Ezért hallasz váltáskor is sziszegést.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!