Milyen gyakori, hogy kamiont kézzel kell lerakodni a sofőrnek?
Úgy tudom van amikor nem szednek le targoncával (mondjuk nem sok ilyet hallok), odaadnak 1 békát neked és szedd le... Ez mennyire általános? Én úgy hallottam hogy nem túl gyakori.
Mondjuk olyanban már volt részem, hogy KÉZZEL kellett lerakodni, mert az idióták úgy rakták fel hogy levenni már nem lehetett ezeket a dobozokat, mert borultak...
Mellesleg a kézzel lerakodás nem a gyűjtőfuvarozásban gyakoriak inkább?
Aldi, Lidl, Hofer, Penny, DM és egyéb német/osztrák üzletek gyűjtőraktáraiban szokás ez, vagy olyan helyeken ahol ezeknek veszed fel a motyóit. Vannak más helyek is, de ezeken 90%, hogy Neked kell. Bemész, megmutatják a 'békát' meg hogy melyik sorba pakold ki és csináld.
Nyilván a megbízás úgy szól, hogy a sofőr szedi le. A megbízó úgy fizet a speditőrnek, csak azt a sofőr már nem kapja meg...
Én egyszer jártam úgy, hogy saját KÉZZEL (nem békával) kellett lerakni, de akkor kaptam 100EUR borravalót - de az egyedi eset volt, egy angol családot költöztettem Dél-Franciaországba.
első: a sofőr akivel voltam a kézi pakolásnál, ő azt mondta hogy 20 év alatt kb ez a 2. eset hogy kézzel kell lepakolni a sofőrnek, és hogy németországban még 50-100 eurót is fizetnek ezért. Mi itthon pakoltuk le, gondolhatod mit kaptunk... még 1 köszönömöt SE :D
Második: Ez akkor kicsit olyan mint az ADR... még ha van, akkor sem érdemes lebegtetni mert a nyakadba akasztják :D És azért a targonca se olyan hogy jogsi és szevasz, oda is azért rendesen bele kell jönni, mert nagy károkozás lesz belőle... :D
ez a rakodási mizéria több sebből vérzik..először is, a lerakó telephelyen ha bármilyen balesetet szenved egy idegen cég dolgozója, akkor az gubanc...ha saját kamionos, az sem mindegy, csak ott már eleve ki van oktatva a belső telephelyeken való rakodásra.
a targoncás buli is a telepvezetőtöl függ, még akkor is, ha mindenre van papírja a versenyzőnek..marad a béka, persze eseti rakodási papírt kell aláírni..
van olyan telephely, ahol a kiszálláskor még a szabályos öltözéket, megfelelő védőruhát is ellenőrzik...például a papucsos sofőrt géppel együtt kiküldték az utcára, hogy vegyen bakancsot, aztán jöhet vissza.
sok mindenre ügyelni kell, mert a baleset lehetősége nagy veszély
ha lerakodáskor le akar dőlni az árú, akkor rosszabb esetben megkérdezik a pilótát, ellenőrizte -e a berakodást, illetve miért hiányos a rögzítés..
bizony résen kell lenni...a kézzel rakodás pedig ott van, ahol elrendelik, vagy nincs más megoldás...mondjuk kijevben, háromnapi várakozás után...
"Ez akkor kicsit olyan mint az ADR... még ha van, akkor sem érdemes lebegtetni mert a nyakadba akasztják :D"
Az miért baj? Nyitott sárga táblás autóval általában a legtrógerebb cégek sem csalnak :D
Belföldön majd minden lerakón lehet békázni ezerrel. Ha valami ömlesztett mocskot viszel olyan multinak ( pl SPAR) aki 1tétel/raklap módon szeretné, akkor még komissiózhatsz is egy jót :D
Azért az amit csak kézzel lehet rakni az ritka.
"mert az idióták úgy rakták fel hogy levenni már nem lehetett ezeket a dobozokat, mert borultak"
A gépjárművezető merre tartózkodott a rakodás ideje alatt? :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!