A furgonosok mért olyan agresszívak az utakon? (Tisztelet persze a kivételnek. )
Általában nem az övék az autó,nem kell rá vigyázni.Sok fiatal azt hiszi,övé a világ,mert"teherautóval"közlekedik,s relatíve még jól is mennek ezek az autók.Továbbá azt hiszik,azért mert napi 60-100 címük van,ezért az úton kell behozni a lemaradást.
Nem kell velük foglalkozni.Ha siet,villog,kimegyek előle,hadd menjen.Majd idővel benő a feje lágya(vagy betörik),és akkor lenyugszik.Magyarországon még nincs meg a közlekedési kultúra,sokan az utakon élik ki dühüket,sikertelenségüket.Sajnos ez van,ezt el kell fogadni.
a cégeket hiába.A futárokat alvállalkozókkal foglalkoztatják,mert tudtommal nem törvényes heti 5 nap 13-14 órát vezetni.
a gls meg a többi pedig így nyomja.
Na szóval, csak azért, hogy a láthatóan csak részben tájékozott válaszolók tisztán lássanak, több dolgot kiemelnék:
1. A furgonosok nem csak a futárcégek autói, emberei, hasonló szállítást is végeznek mint a kamionok, csak nyilván kevesebb áruval (okokat nem részletezem)
2. Nem mindegyik hajt, mint a barom, ennek okai a következő pontban, csak egyértelműen az tűnik fel a sok ezer közül, aki éppen így megy.
3. Autópályán általában 90-95 km/h a tempójuk, mert létezik olyan, hogy üzemanyag norma, amit nem mindig éri meg átlépni. Ha "száguldozni" látsz egy furgonost, az azért van, mert a főnök utasította, mert pl sürgős az áru. Amúgy meg kicsit magasabban ül, mint a személyautósok, jobban átlátja a forgalmat, dinamikusan tud haladni, ami a kevésbé tapasztalt sofőrnek száguldozásnak tűnhet.
4. A "pedig, ha tanult volna" dologhoz csak annyit: én tanultam, nem keveset. Szakmám van (2), diplomám van (1), és nyelvvizsgám van (1). Mégis hivatásos sofőr vagyok, másmilyen munka végett (taxis voltam), de remélhetőleg nemsokára ülök föl egy szép fehér furgonra (boxer vagy ducato) és uzsgyi neki Európának. Az ok vér egyszerű: a diploma megszerzése miatt (szülői myomás, én barom, soha többet nem hallgatok senkire az életemmel kapcsolatban, saját bőrömön tanultam meg, illtve tapasztaltam, többször is) nem tudtam elhelyezkedni.a szakmámban, a diplomámmal annyit értem el, hogy irodista lehessek, az meg kb annyira az én közegem, mint mókusnak a lángoló erdő. Szóval TANULT emberként fogok felülni egy furgonra, mert nem a közép- vagy felsővezetöi szék az életcélom, hanem a "bal egyben" eltöltött 1-2 millió balesetmentes kilométer.
Szebb napot!
Kritikákat szívesen fogadom, nem várom el mindenki egyetértését. Ha hibák vannak a szövegben, az azértbvan, mert telefonról írtam.
Ja, még egy. Normális sofőr vigyáz az autóra, akkor is, ha nem az övé, mert azzal dolgozik, és ha nem tud vele dolgozni, nincs lóvé. Az, hogy ütött-kopott egy ilyen autó, az nem meglepő. Havi tizenezer km alatt bizony történhetnek kisebb dolgok egy autóval, akárhogy is vigyáznak rá.
Előző voltam. Üdv
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!