Ha 10W-40-es olaj helyett 15W-40-et teszek a kocsiba, az csökkentheti átmenetileg az olajfogyasztást?
A munkához elengedhetetlen volt egy saját autó, és sürgősen kellett, így vettem egyet.
Az a gáz, hogy olajcsere után kiderült, hogy okádja a kék füstöt hidegen, és melegen is motorfék -> gáz kombinációnál. Tehát motor generálozni kell.
Jelenleg 4 liter olajat megeszik itt Bp-en. 3 hét alatt úgy, hogy napi 15-20 km-ert megyek vele melóba oda-vissza.
(Adásvételi már lejátszott meccs, támadhatatlan, az eladó úgy vette fel a telefont, hogy ha a motor miatt hívom, akkor megadja az ügyvédje telefonszámát, beszélgessek azzal.)
Most nem tudok belefogni a motorgenerálba, mert tőke is kell, meg idő is (kb. 1 hónap kiesés, autó nélkül).
Szerintetek megoldás lehet, ha a fentebb leírt erősebb olajat használom addig? Lenne esetleg ennek valami káros hatása?
Az ég világon semmi baja nem lesz egy 10w60 tól, de ennél már sokat ugrik a viszkozítás felfele, normál esetben elég a 10 vagy 15 w 50 is.
Egyébként az Eurol 10w60 full szint,api sm és olcsó.
Kicseréltem az akkut, az volt kuka. Most pöccre indul minden alkalommal.
A MOL Borond-ot rátölthetem most, hogy Mannol 10W-40-el járattam?
Ilyet vegyél bele: [link]
Nekem 1-es Puntom van,22 éves jószág,sajnos csipegette az olajat ő is. 2 éve ezt használom bele.Motorgenerálra nyílván nem költök,kb annyiba lenne mint amit ér az autó. :-)
Erről a motorregenerálóról csak annyit, hogy biztos jó én elhiszem.
"Összetevők: poliolefin, ásványolaj"
Ha egyszer elkopott az a qva gyűrű ami fémből van és eszi az olajat, akkor szénhidrogén vegyületekből hogy a pékbe fog "regenerálódni" egy fém alkatrész? Hogyan? :D
Ha sűrűn locsolgatom ilyennel a 12-es betonacélt akkor idővel 30-as köracél lesz belőle? :D
A betonacélt ne locsold vele,nem arra való :-)
Viccet félretéve a "motor regeneráló" kifejezés valóban kissé bugyuta(a fonetikus fordítás miatt).Nem az.A kikopott fémet természetesen nem pótolja,az olaj viszkozitást növeli,így kopott motoroknál jobban érvényesül az olaj tömítő szerepe,nagyvonalakban ennyi.Létezett magyar cucc is Finis 300 néven(nem tom kapható e még) a 120 Skoda nagyon szerette. :-)
A sűrű olaj nem folyékony motorszerelő...
Valamiért esküsznek a 20W50 es botondra, de az sem javít semmit.
Egyébként ezek a kishengerűrtartalmú motorok nem bírnak sokat, de mindenki úgy szeretne vele menni,mintha egy örökéletű háromezres szívómotor lenne elöl...
Tudom, nem ilyen egyszerű, de szabadulj meg ettől a vastól, és keress egy kétezrest..
A blokkcsere után is csak egy széterőltetett 1.2-esed marad...
Szerintem.
"Vettem bele ilyen "csodaszert", de füstöl ugyanúgy"
Talán kérdezd meg az előző tulajt ő mit használt bele? :-)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!