10 év körüli prémium autót 3 millióért?
Én KIZÁRÓLAG akkor venném meg ha:
Tudnám,hogy előttem csak egy tulaja volt és vigyázott rá.
Sosem volt megtörve.
Van 1-2 millám szakszervízben átnézetni és kicseréltetni a veszélyes dolgokat.
Én a kettő közötti átmenetet találnám meg mégsem vennék 10 éves prémium autót, de nem is egy új suzukira gondoltam. Bár szerintem 3 millió egy prémium kategóriára jónak számít az átlag 1-1,5 millát költő bmw-s menő srácokkal szemben, mert ugye a lényeg itthon, hogy presztízse legyen testvér. :)
Bár a pl kedvéért elgondolkodnék, mert egy jó állapotú autóról nem mondja meg senki, hogy 8-10 éves, mellesleg nem a kor, km számít hanem az állapot. pl:
Ez attól függ mennyi pénzed marad a 3 millión felül. 10 év az már az a kor hogy előjöhetnek komolyabb hibák.
Egyébként ésszerűnek nem mondanám (menőzés, márkaimádat nem tartozik ide). Kényelem is elég szubjektív.
Mik az érveid a vásárlás mellett?
Már a kérdés olvasásakor tudtam, hogy lesz bmw-s válasz/link...
Komolyan nem értem, hogy itt Magyarországon miért vannak ennyien elájulva ettől a márkától?!
Egy hétköznap brand, műszaki tartalma is átlagos és ezen kívül semmi különlegesség nincs benne, mert túlzás nélkül minden sarkon áll egy(e90 nem, de pár év és fog mert már kezdik ezt a típust is behozni)
Vegyük alapul a linkelt kocsit. Ha nem is full fapad de középkategóriás autóhoz képest semmilyen extra felszereltséggel nem ruházták fel. A 1.6 kávédaráló vicc kategória... sokan a sárga földig fikázzák a "xar, semmirevaló" Suzukit de azokba van ekkora motor és a súlyuk nem egyezik meg. A városi 11L fogyasztás is szégyen mert egy ilyen márkától nem ezt várná el az ember, hogy egy elavult, gyenge, sokat fogyasztó motort rakjanak a "premium" kategóriás modelljébe.
3 millióért nincs benne egy automata, navi, bőr, stb.
Ja', és a megbízhatósága is méltatlan az árához, de ez sokaknak nem számít csak szép legyen. Aki nem ért az autókhoz az elolvad tőle de aki belenéz az tudja, hogy a legolcsóbb alapmodell és egyből eszébe jut, hogy tipikus pénztelen helyi menő akinek bimmer kell de tankolni nincs pénze.
A vezetési élménnyel ne érveljetek mert vezettem több bmw-t(köztük e90-et is) és csalódás volt mert ha nincs az orrom előtt a jel akkor meg nem mondtam volna, hogy mibe ülök, a váltóról ne is beszéljünk attól csak a Opel karcos, pontatlan váltója volt rosszabb.
3 millióból középkategóriás márkák full exras modelljeiből lehet válogatni de az nem béjemvé és attól nem leszel menő.
Arról nem is beszélve, hogy a bmw imádat oda süllyedt, hogy sok fan is lemond a márkáról, mert hü(j)egyerek autó lett belőle.
De, hogy a kérdésre is válaszoljak.
Én nem vennék a "szenthármasságból"(ami lassan szentnégyesség, mert Vw is az már és pár év múlva az opel is az lesz) mert oda jutottak ezek a márkák, hogy annyit költenek reklámra mint fejlesztésre.
Ha csak közlekedési eszköznek kell, akkor nem biztos, hogy ésszerű.
Prémium kategóriában teljesen normális 7-10 éves autókért 3 millió, sőt néha még kevés is, mutass nekem egy 10 éves megkímélt Lexust, vagy Infinitit. De még a nem prémiumok között is normál ár, nézz meg sok átlagos japán autót. A megkíméltebb nagyobb 10 éves Toyotákért, Hondákért is elkérnek 2-3 milliót.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!