Az idősebb (25+éves) felsőkategóriás kocsikat, miért fikázzák le akiknek fiatal, de fapados van?
Sokszor megkapom, hogy öreg roncs, meg pénz temető és benzintemető, stb. olyanoktól akiknek tekerős ablakos, maximum 4 hengeres(inkább 3), maximum 1.3as(de inkább csak ezres), legtöbbször CHF hitelre vásárolt kocsijuk van. Természetesen ezeknek a kocsijuk 99% dobfékes és merevhidas hátul és se klíma, se tetőablak, kitaposva a gázpedált maximum mennek 130-150 -t.
Más is tapasztalja akinek '70-'80 vagy kora '90 évekből van felső kategóriás kocsija?
épp ezért én inkább egy 23 éves prémium kategóriásat vettem egy új fapados helyett. 700000 Ft-tal volt olcsóbb. Kb egy hat millás új autóval vetekszik a tudása.
és egy legendát birtokolhatok...
az ringatja magát aki azt hiszi,hogy egy mai 2-3 milliós autó technikailag fejlettebb ill. ugyanazt az extrákat tudja
mint egy 20-30 éves, mai áron kb. 25 millás.
Most nézem a sok kommentet.
Lehet egy mai pici turbos ugyan olan maximális teljesitményt tud de a nyomatékgörbe ökörhugyozás és pörgetve emgy csak.
MEg azért a mai középkategóriás kocsikban(pl. 5-8mFt körüli új ár) még mindig ritkaság a 2zónás klima, állófütés, beépített kihangosítő, és a széria extrák is idővel csak a szigorú törvények miatt kerültek bele a többi keményen fizetős extra.
Fogadni merek nem lenne kötelező az ABS és társai mainapig még az 5mFt körüli szinten is ikszelhetős kérhető extra lenne.
Soklengőkaros futómű független kerékfelfüggesztéssel 4tárcsafékkel hát mit mondjak? Sok fiatal pócvágen alatt van merevhidas hátsó futómű....
A 3-4mFt kategóriában meg nem ritkaság mikor még csomagtartóba se képesek berakni 2db 15-21W körüli izzót, hogy sötétben is megtalálja az ember amit keres!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!