Melyik a jobb Toyota Yaris vagy Skoda Fabia?
Szia!
Mivel a lánc nyúlik és a feszítő csak x ideig képes ezt ellensúlyozni, így általában meghallod majd ha csereérett. Hagsúlyozom nekem gyári van. Lehet kapni másfajta szettet is. Amúgy a 2003-as pont a gyengébb láncfeszítővel van szerelve, mint a 2004-től használt faceliftes Fabia. De nem elég csak a lánfeszítőt cserélni hanem komplett garnitúrában. (pl lánckerék) Én most már számítok rá hogy kell cserélni lassan, kizárólag gyárit fogok belőle venni. 100 doboz cigi ára biztos lesz :)
#9-es voltam
#10: Köszi #9, már azt hittem javítottak a konstrukción. Sajnos attól még egy használt kocsi vásárlását ezzel kell kezdeni. És egy 500000forint körüli kocsira 200000 forintot rászámolni nekem sok. Mert ügye itt a vezérműcsere 120körül. Egy kipufogó. Flexicső leömlőnél tuti cserés, ha még senki nem cserélte. Egr repedés, kupakelhagyás még 60, meg mondjuk egy lambdaszonda 35. És még gumit nem is vettél. És ez egy "alap" kocsi valljuk be nem sok komforttal.
(A fentiek a mienknél mind előjöttek. Mind tudott konstrukciós hiba)
#10
Javítottak a konstrukción, de 2004-es modelltől. Ha 1.2 12V HTP fabiat vettél az nem egy rossz autó hidd el. Minden autóról el lehet mondani hogy szar, ha olyan az előélete. Minden autónak ugyanúgy megvan a gyerekbetegsége. Az hogy alapkocsi ez felszereltségtől is függ. Amibe én ülök. el ablak, fed computer, klíma légzsák van alapból. Igaz az enyém 1 Milla volt, és néztek rám hogy mi a francért veszek én balf.sz 150.000 Km-el kocsit. Az állapota miatt, mivel ahogy a becsületesnepper fogalmaz a magyar használtautó vásárló hülye. Félre ne értsd, nem hülyézlek le, mert mindent nem lehet előre látni. De az csak M.O.-on megy hogy odaállsz két autó elé és az egyikre azt mondják ebben van 102.000 km de nem végig vezetett szervízzel, a másikba megy van 160.000, de végig vezetett szervízzel+leinformálható. Na a melyiket veszik meg általában. Naná hogy amelyikbe 102.000 van. Mert nekik az álom kell. Pedig lehet abban 202.000 van
#9: Teljesen igazad van, csak a baj az, hogy mi ezt a kocsit újonnan vettük abban a reményben, hogy legalább 6 évig probléma mentes lesz, hiszen "VW csoportos minőségi".
150000km van a kocsiban és ha visszaosztom az új autó extra költségét a meghibásodásokkal és az árakkal, elég gyászos az eredmény.
Ráadásul most látom a 12-éves átrozsdásodási garanciát is élőben - mondhatom nem bírta ki. Mégegyszer ismert előélet 1 tulaj. Ajtó alsó éle felpuklisodott, és a bal sárvédő alja is hólyagosodik. Az ajtót nem bírtam nézni, odamentem és egy kb 10 cm átmérőben lekapartam a felhólyagzott festéket. Télre nem mertem áztatni. Az most kapott egy alapozót és fekete festéket.
Sajnos félek a sárvédőtől, mert a lemez vastagsága nagyon kicsi, és ha átlyukad akkor már nem lesz elég a gitt és festés. Azon még gondolkodom hogy mi legyen vele, mert ha házilag javítom szem előtt van - majdnem index vonalban.
Egyébként bácsiautó bevásárlásokra fűtött garázsban tartva.
És akkor visszatérve a garanciára kérdezhetnétek, hogy miért nem viszem vissza - a válasz az, hogy csak akkor van garancia, ha végig márkaszervizben szervizelt a kocsi.
Én azt mondanám, hogy nem rossz ez az autó, csak nekem nem ilyen kell. Nem is valószínű, hogy lesz több VW csoportos - egy életben egy szívás pont elég.
#10
Kicsit most összezavarodtam. Ha 2003-as a kocsid akkor nem értem mit vársz el tőle 2015 végén. + nekem úgy jött le, hogy 500.000 Ft-os használt autód van amire nem szeretnél rákölteni +200-at. Abban igazat adok hogy VW sem (de más autó gyártó sem akar) tartós autókat csinálni. Ugyanis ez nem business. Sőt abban is igazat adok hogy bizonyos motorkódú fabiak nem túl acélosak bizonyos dolgokban. Nekem csillaggarázsom van nyomát nem látnám hogy rohadni kezdene bárhol. 1 dolog van amire azt mondom hogy az összes Fabiát érinti. Hátsó ajtók beázása, mivel az ajtókon lévő szerelőpanel tömítése nem megfelelő. Ezt tudják a gyárban is. De számos kocsinál vannak ilyen elsumákolt hibák, nem csak a Fabia ilyen. Biztos vagyok benne hogy a Yarisban is van.
#9-es
"Biztos Toyotat vennek a minoseg miatt,meg a VW botrany miatt is.Persze kerdes hogy melyikbe mennyi km van,es ha torve van mennyire? Ezek is donto kerdesek"
Az lényeg igen hogy mennyi km van. Te is ugyanolyan vagy mint a többség. Kell az álom neked. Mert egy kocsi már csak szar lehet ha 200.000 van benne ugye? :D "A VW botrány meg egy qva nagy vicc, az a lényeg hogy neked annyi jött le hogy a VW botrány = VW nem veszek. Ez az ótvaros fas*ság hogy olyan értékeket támasztanak egy motor kibocsátással szemben, hogy azt ha a pápa megáldja akkor se tudják produkálni. Amúgy csak hogy tudd: BMW, Mercedes, Mazda, Honda, Mitsubishi dízeljei is érintettek. És még jön a többi. Ember gondolkozz mielőtt baromságokat írsz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!