Szerintetek az Audi megtorpan a fejlesztésekben a VW konszern szoftveres ügy miatt?
Ugye eddig nagyon ott voltak, az egyik legmodernebb gyártónak nevezhetjük. Lézer fényszóró, elektromos turbó, etc.
Szerintetek ezentúl nem lesz az élbolyba, nem fogja tartani a lépést pl a BMW-vel?
nem is az emisszió mérésről van itt szó te hígagyú! hanem arról, hogy két különböző teljesítménygörbét produkál a motor attól függően, hogy padi mérést, vagy valós körülményeket szimulálnak! szó sincs emissziómérésről!
másrészt igen, a tiltásig forgatásnak nincs köze az emisszióméréshez, de pont ez a lényeg, ha megnézed a grafikonokat látod, hogy csak alacsony fordulaton van különbség, és hol szórakoznak az emisszióméréssel? na? megvan már?
full sotet vagy az egesz temahoz, de a pofad nagy...
Ha egy olyan szoftver mukodeset akarod leleplezni ami az EMISSZIOMEREST befolyasolja, akkor mi a xarnak akarod a teljesitmenyt meregetni, amikor padlogazon MINDEN AUTO lexarja az emissziot?
Vess mar egy pillantast legyel olyan jo az NEFZ-profilra. Es meseld el hogy mi koze van a padlogazhoz.
(De nem hiszem hogy akar csak a a problemafelvetest is ertened, vagy tudnad mi a kulonbseg a padlogaz meg a reszterheles kozott)
Sziasztok.
Köszi a válaszokat (vitát nem állt szándékomban kirobbantani).
Tisztában vagyok vele, hogy a VW-en kívül a többi gyártónál sem az a VALÓS emisszió, mint a mérési ciklus során, legyen az BMW vagy akár Mazda.
Csak hát ugye a VW konszern esetében derült ki a trükközés a mérésekkel (ettől függetlenül nem a VW szennyezi a legjobban a környezetet még így sem, a valós forgalomban).
És a kérdés arra irányult, hogy mi lesz a céggel, illetőleg mi lesz az Audi sorsa a prémium szegmensben?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!