Szerintetek az Audi megtorpan a fejlesztésekben a VW konszern szoftveres ügy miatt?
Ugye eddig nagyon ott voltak, az egyik legmodernebb gyártónak nevezhetjük. Lézer fényszóró, elektromos turbó, etc.
Szerintetek ezentúl nem lesz az élbolyba, nem fogja tartani a lépést pl a BMW-vel?
Nehez erre valaszolni elore. A kerdes az hogy a konszernnek mennyibe fog kerulni ez az egesz sztori, es mennyit kell lefaragni majd a fejlesztesi koltsegekbol.
Josolgatni a mai ismereteink alapjan teljesen felesleges, tul sok az ismeretlen tenyezo.
"Gyakorloatilag minden csúcsgép megbukott náluk, semelyik nem hozta a szintet,"
Ez a mondatod mutatja, hogy nem erted az egeszet...
Dehogynem bukott a BMW is, meg még ki tudja ki más.
Valószínűleg a fejlesztés maga nem fog megtorpanni, mert akkor lemaradnának hosszútávon. Inkább a modellváltások, modellfrissítések lassulhatnak le. De majd ez úgyis akkor fog körvonalazódni, amikor már látszik a végösszeg, hogy mennyibe is került ez az egész
"Dehogynem bukott a BMW is, meg még ki tudja ki más. "
Nem bukott meg sem a BMW, sem mas.
Senki más nem bukott meg a VW-en kívül! (eddig!)
A közúti teszt nem a ciklus, a ciklust eddig minden más gyártó teljesítette. Itt eleve nem is a teljesítés az elsődleges probléma, hanem a csaló software, ami módosítja a motorvezérlést, ha a kocsi tesztpadon áll, és csak az első kerekei forognak.
Rólad meg látszik, mennyire vagy benne a témában...
Itt egy teszt video:
https://www.youtube.com/watch?v=GhvI2oeBPtY
Most komolyan, ha csak ekkora a különbség, megérte ennyit kockáztatni a VW-nek??? Ha ilyen hülyék, meg is érdemlik ami ezután jön...
ez a video is full baromsag.
Csak teljesen dilettansok probaljak teljesitmenymeressel kideriteni az igazsagot...
akkor te egy igen retardált dilettáns barom lehetsz, ha ennyire közöd nincs hozzá mi fán terem egy teljesítménygörbe...
szerinted véletlenül produkál 2 különböző teljesítménygörbét az autó, attól függően, hogy mind a 4, vagy épp csak a 2 első kereke forog??? nyilván nem... csak úgy nem tűnik el 30-40Nm nyomaték, és főleg úgy nem, hogy csak az alsó tartományokból...
4 kerék forgása esetén -> a kocsi azt feltételezi, hogy szimplán az úton halad -> nagyobb nyomaték -> nyilván rosszabb emisszió
2 kerék forgatása esetén -> mivel nem igazán közlekedsz álló hátsó kerekekkel, ebből következik, hogy valószínűleg padon áll a kocsi -> kisebb nyomaték -> határértéken belüli emisszió
ez a 30-40Nm nyomaték változás nyilván abból adódik, hogy az ABS szenzorok jelei alapján a vezérlő aktiválja a B üzemmódot, ahol olyan a befecskendezési térkép, ami átcsúszik az emissziómérésen, csak éppen harmatosabb a kraft...
ez amúgy nem új dolog, csak nem erre használták eddig... ezt hívják adaptív ECU-nak, 2 vagy több különböző gyújtástérkép van a vezérlőbe programozva, az üzemanyag oktánszáma alapján választja ki melyiket használja, ha a nagyobb teljesítményre képes üzemmódot használja, de kopog a motor, akkor a másik üzemmódba vált... ez is kb ezt csinálja, csak más szempontokat vesz figyelembe, konkrétan pont a mérés megtévesztésére fejlesztették ki... :D
Aha, en vagyok a retardalt, de neked sincs fingod sem arrol, hogy a teljes terhelesnek semmi koze az emissziomereshez :)
Onnantol kezdve hogy padlogazt nyomtal, a vilag egyetlen autoja sem probalja betartani az emisszios ertekeket, csak es kizarolag a teljesitmeny szamit. Padlogazos uzemben a csaloszoftver semmit nem csinal az egvilagon, hiszen mar eleve lexarja a vezerloegyseg az osszes emisszios eloirast.
Ezert baromsag ez a meres, ez ezert nem lehet igy kimutatni semmit.
Hogy miert jottek ki kulonbozo ertekek azon vegul is lehet filozni, valoszinuleg a pad kulonbozo vesztesegei miatt, amit nem rendesen szamoltak be, slip miatt, akarmi miatt, nincs jelentosege.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!