Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Szerintetek az Audi megtorpan...

Szerintetek az Audi megtorpan a fejlesztésekben a VW konszern szoftveres ügy miatt?

Figyelt kérdés

Ugye eddig nagyon ott voltak, az egyik legmodernebb gyártónak nevezhetjük. Lézer fényszóró, elektromos turbó, etc.

Szerintetek ezentúl nem lesz az élbolyba, nem fogja tartani a lépést pl a BMW-vel?



2015. okt. 5. 21:39
1 2
 1/14 anonim ***** válasza:
Valószínuleg tobb pénzt fog fordítani arra, hogy a US Environmental Protection Agency hozza nyilvánosságra a tobbi autógyártónál végzett méréseit.:)) Gyakorloatilag minden csúcsgép megbukott náluk, semelyik nem hozta a szintet, csak a VW-nek még programja is volt rá :)
2015. okt. 5. 22:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/14 anonim ***** válasza:

A BMW nem csalt semmit...


[link]


A túlzott károsanyag kibocsátás egy közúti teszten mért adat, a ciklust teljesíti, NINCS csaló software benne, ellenben a VW-el.


Az Audit, a Seatot, a Skodát is közvetlenül érinti a probléma, ezért:


[link]

2015. okt. 5. 23:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/14 anonim ***** válasza:

Nehez erre valaszolni elore. A kerdes az hogy a konszernnek mennyibe fog kerulni ez az egesz sztori, es mennyit kell lefaragni majd a fejlesztesi koltsegekbol.


Josolgatni a mai ismereteink alapjan teljesen felesleges, tul sok az ismeretlen tenyezo.

2015. okt. 6. 07:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/14 anonim ***** válasza:

"Gyakorloatilag minden csúcsgép megbukott náluk, semelyik nem hozta a szintet,"


Ez a mondatod mutatja, hogy nem erted az egeszet...

2015. okt. 6. 07:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/14 anonim ***** válasza:

Dehogynem bukott a BMW is, meg még ki tudja ki más.


Valószínűleg a fejlesztés maga nem fog megtorpanni, mert akkor lemaradnának hosszútávon. Inkább a modellváltások, modellfrissítések lassulhatnak le. De majd ez úgyis akkor fog körvonalazódni, amikor már látszik a végösszeg, hogy mennyibe is került ez az egész

2015. okt. 6. 08:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/14 anonim ***** válasza:

"Dehogynem bukott a BMW is, meg még ki tudja ki más. "


Nem bukott meg sem a BMW, sem mas.

2015. okt. 6. 08:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/14 anonim ***** válasza:

Senki más nem bukott meg a VW-en kívül! (eddig!)

A közúti teszt nem a ciklus, a ciklust eddig minden más gyártó teljesítette. Itt eleve nem is a teljesítés az elsődleges probléma, hanem a csaló software, ami módosítja a motorvezérlést, ha a kocsi tesztpadon áll, és csak az első kerekei forognak.

Rólad meg látszik, mennyire vagy benne a témában...



Itt egy teszt video:

https://www.youtube.com/watch?v=GhvI2oeBPtY


Most komolyan, ha csak ekkora a különbség, megérte ennyit kockáztatni a VW-nek??? Ha ilyen hülyék, meg is érdemlik ami ezután jön...

2015. okt. 6. 12:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/14 anonim ***** válasza:

ez a video is full baromsag.


Csak teljesen dilettansok probaljak teljesitmenymeressel kideriteni az igazsagot...

2015. okt. 6. 12:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/14 anonim ***** válasza:

akkor te egy igen retardált dilettáns barom lehetsz, ha ennyire közöd nincs hozzá mi fán terem egy teljesítménygörbe...


szerinted véletlenül produkál 2 különböző teljesítménygörbét az autó, attól függően, hogy mind a 4, vagy épp csak a 2 első kereke forog??? nyilván nem... csak úgy nem tűnik el 30-40Nm nyomaték, és főleg úgy nem, hogy csak az alsó tartományokból...


4 kerék forgása esetén -> a kocsi azt feltételezi, hogy szimplán az úton halad -> nagyobb nyomaték -> nyilván rosszabb emisszió

2 kerék forgatása esetén -> mivel nem igazán közlekedsz álló hátsó kerekekkel, ebből következik, hogy valószínűleg padon áll a kocsi -> kisebb nyomaték -> határértéken belüli emisszió


ez a 30-40Nm nyomaték változás nyilván abból adódik, hogy az ABS szenzorok jelei alapján a vezérlő aktiválja a B üzemmódot, ahol olyan a befecskendezési térkép, ami átcsúszik az emissziómérésen, csak éppen harmatosabb a kraft...


ez amúgy nem új dolog, csak nem erre használták eddig... ezt hívják adaptív ECU-nak, 2 vagy több különböző gyújtástérkép van a vezérlőbe programozva, az üzemanyag oktánszáma alapján választja ki melyiket használja, ha a nagyobb teljesítményre képes üzemmódot használja, de kopog a motor, akkor a másik üzemmódba vált... ez is kb ezt csinálja, csak más szempontokat vesz figyelembe, konkrétan pont a mérés megtévesztésére fejlesztették ki... :D

2015. okt. 7. 00:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/14 anonim ***** válasza:

Aha, en vagyok a retardalt, de neked sincs fingod sem arrol, hogy a teljes terhelesnek semmi koze az emissziomereshez :)


Onnantol kezdve hogy padlogazt nyomtal, a vilag egyetlen autoja sem probalja betartani az emisszios ertekeket, csak es kizarolag a teljesitmeny szamit. Padlogazos uzemben a csaloszoftver semmit nem csinal az egvilagon, hiszen mar eleve lexarja a vezerloegyseg az osszes emisszios eloirast.


Ezert baromsag ez a meres, ez ezert nem lehet igy kimutatni semmit.


Hogy miert jottek ki kulonbozo ertekek azon vegul is lehet filozni, valoszinuleg a pad kulonbozo vesztesegei miatt, amit nem rendesen szamoltak be, slip miatt, akarmi miatt, nincs jelentosege.

2015. okt. 7. 07:22
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!