BMW 320i e46 vasarlasnal mire kell figyelni?
Akkor szánj rá kb. másfél millát, annyiért már nézegethetsz.
De pláne itthon a jó BMW-t nem fogják eladni olcsón.
Jó állapotú 1.8 körül már létezik.
Tudom, van héccázé e46, meg a szomszéd fiának a nagyapjának az unokájának az ismerőse vett ennyiért egy hibátlan állapotút amire egy forintot nem kellett költeni, de azért tessék megnézni a mobile.de-n hogy milyen árba megy a jó és rollerezésmentes e46.
Egy másik kérdésben ma már kérdezte.
Az 1 millásokat vagy olcsóbbakat kerülni. Az 1 millások még bőven szärok ami az állapotot illeti. Azok is működnek valamennyire, de ez a sok csóresznek akik mindig mindenből a legolcsóbb leglehasználtabbat veszik meg elég is, nekik nem baj ha rozsdásodó, már olajat evő hidrotőke bajos széthajtott motorú, csak BMW legyen meg olcsó. Aztán fél évig se lesz jó.
Sokat láttam már és 1 milláért és alatta mind előzőleg már szärrá volt törve. Azt se mindig veszed észre festékvastagság mérővel mert ha kettévágták az autót és a totálkáros részt kicserélték egy másik ugyanolyan színű autóféllel, akkor a fényezés ugyanolyan gyári vastagság, csak éppen meg van roggyanva az egész, csak nem látod szabad szemmel és a karambolban ottmaradsz. A külföldi okmányokkal hirdetettet se érdemes megvenni, azok ilyen tipikusan olcsón vett és helyretákolt szärok.
Nem azt mondom nem azért jó egy BMW mert drága, hanem azt hogy a jó BMW-t drágán adják. Az olcsó majd később lesz drága de nagyon.
E90-ből is láttam már 1 millásakat, de azok is rongyosra voltak törve már és valamelyik kasztnis művészember olcsón helyrepofozta kihúzta húzópadon kicserélgette az elemeket bontottra hogy legalább a lemezen ne tűnjön fel hogy totálkáros volt és most árulja őket.
Amire még figyelni kell hogy a 320i (és az erősebbek) a legnépszerűbb a BWM kedvelő boyracerek körében és majdnem mindet hajtják mint idegbeteg zsoké a versenylovat, nagy részüknek a motorja még működik, de ki tudja meddig, eszik az olajat csattognak a tőkék, csörren a lánc, csapágyasak mint állat, csak ezt nem biztos hogy észreveszed, ha eladásra sürübb olajat pancsoltak bele hogy ne halld hogy gáz van vele.
A Németországból származókat kerülném mert azok levetett darabok a németek azért szabadultak meg azoktól a daraboktól mert kezdett sok bajuk lenni és sok költséget jelenteni a javításuk, ami nekik is megterhelő volt anyagilag, akkor neked egyenesen anyagi csapás lesz eltartani egy olyat. Megkímélteket kellene keresni, de azokat meg drágán adják.
Igazából eddig meg. Nyáron vettem 8000km-t tettem bele.
A gyengébbiket vettem (136ló), mert nem a száguldás volt a cél, és ez volt 70 éves tulajtól. A tébbi mind török volt tekert órával. A dieselnél a termosztát illetve AGR termosztát típushiba lehet, mert a kolgámnak kombija van, neki is nyitva maradt, meg most nekem is hidegebb kicsit a motor, kb 30 euró, meg egy délután.
Azt hallani hogy a turbók kifekszenek a dieselnél, és kb 400 euró az új. Nekem szerncsére még szuszog.
Egyébként a szerelőm azt mondta felejtsem el a 320d-t mert sok probléma van vele, inkább 330-ast vegyek az örök élet. Csak az ugye jóval drágágbb, meg olyanok voltak hirdetve amiben 500ezer van.(tényleg jó lehet ha csak 500 környékén adják el)
Én azért majd akkor vonom le a konzekvenciát, ha már tül vagyok 50ezren, mert eddig sok autóról akartak lebeszélni hogy macerás, meg sok a gond, de egyiket sem bántam meg.
Ja egy bakija van még a dieselnek.(bár enem azért mert diesel) Indítás után bara indexelésnél az első 3-at gyorsan villog, mintha ki lenne valami égve. Pedig nincs. Még nem jöttem rá mi a fene ez.
"A Németországból származókat kerülném mert azok levetett darabok a németek azért szabadultak meg azoktól a daraboktól mert kezdett sok bajuk lenni és sok költséget jelenteni a javításuk,"
Ezzel annyiban vitatkoznék, hogy németektől csak jót vettem. lletve olyan pitiáner hibák, amivel a német nem tudott mit kezdeni. (lánccsere 4000 euróért, majd eladta 20 ezerrel később nekem az 5-öst 4500-ért, mert ette a hűtővizet) Majd 1 évig én is el voltam keseredve, de hát ment, meg havonta kért 1 liter vizet. A szervizben sem tudtak mit mondani, mire egyszer észrevettem a hajszálrepedést a hűtőn. Ha a tulaj tudja, szerintem nem adja 6500 alatt. (ez volt az eredet ár, csak hirtelen levitte a mobile.de-n)
A baj az a német autókkal, hogy amíg németnél van addig van szervizelve. Majd megveszi a török, jól lealkudja, majd lelakja a lealkudott árhoz illő szintre. Majd eladja. És 10 ből 9 török lesz. Amikor dieselt kerestem, volt egy ami kinézet valahogy, meg szépen járt a motor. 3000 környékén akart érte. Mondom 1800am van. mondja hogy az nagyon kevés, 2200-t akarna. Na ez már gyanús, de a motor nagyon szépen jár. Induljunk el. Féktárcsa üt. Adjunk gázt. Gyorsul rendesen. Hoppá, ahol éled a turbó valami elkezd ütni (talán kettőstömegű lendkerék??? nem tudom) Mindegy hagyjuk. Erre ő, hogy pedig milyen jó autó 1.5 év műszaki. Mondom valami ráz az meg kéne csinálni, így nekem nem éri meg. Jó, de hát miért kéne megcsinálni, hát műszakiig nem kell hozzá nyúlni.
Na ez az utolsó mondat az ami mindent elárul miért ne vegyünk töröktől. Ez az ember egyébként látszott hogy őszinte, ő komolyan gondolja hogy ez így jó és rendben van, nem átcseszésből.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!