Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » 7ooo-8ooo euroert lehet mar...

7ooo-8ooo euroert lehet mar jo allapotu VW Passatot venni? Egyaltalan megeri ez az auto, vagy van a kategoriajaban jobb/olcsobb auto?

Figyelt kérdés

Napi hasznalatra kellene, rovid utakra, meg max nyaralasra elmenni..

Sokba kerul fenntartani egy ilyen autot? Melyik tipust eri meg megvenni?Dizel/Benzin? Nem naguon ertek hozza, minden segitseg joljon :D koszi


2015. szept. 13. 12:57
1 2
 1/14 anonim ***** válasza:
Hogyne lehetne, de nem írtad milyen generációsat akarsz venni. Ennyiből már 6-os Passat is kijön jó állapotban 2.0 TDI-vel, 5.5-ös Passatból pedig patika állapotú és újszerűet kapsz kevés km-mel ennyi pénzért. Ha már ennyi pénzt rászánsz, akkor 6-os Passatot érdemes venni, amit 2005-től gyártottak, jó lenne 1.9-es PDTDI motorral venni, de a 2.0 TDI sem rossz.
2015. szept. 13. 13:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/14 A kérdező kommentje:

Az újabb tipusra gondoltam, csak nem voltam benne biztos hogy mikor kezdték el gyártani. :)


Saját tapasztalat esetleg?

Milyen gyorsan érnek cserére az alkatrészek?

2015. szept. 13. 22:56
 3/14 anonim ***** válasza:

Ha jól tudom a B6 szériában már volt 2.0 CR is, szintén 140lóval. Abból szerintem egy közepes felszereltségű manuális váltóval kijönne az általad írt 8000 eurós határból.

Én leginkább ezt választanám, de ahogy az első kommentelő is írta a pd is jó választás.


Rövid utaknál (hideg motorral) arra kell figyelni egy dízelnél, hogy ne nyomd ki a szemét.

2015. szept. 17. 20:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/14 anonim ***** válasza:
Euro 6-ot tudja-é?! :D
2015. szept. 30. 10:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/14 anonim ***** válasza:
Vaaaaaaaaaaaaaagy veszel egy 2.0 TFSI motorral felszereltet, olyat is kapsz annyiért, Golf V GTI-be is ezt a motort teszik. A maga 200 lóerejével, 7 másodperc körüli 0-100 gyorsulásával magáért beszél. Illetve ez az egyik legjobban sikerült motorja a konszernnek, gyárilag a turbó már 1700-as fordulattól leadja a max nyomatékot, ami azt hiszem 300nm körülre tehető. (Plusz nagyon jól birja a további terhelést) Ugyanúgy turbós, mint a dizelek, fenntartási költsége se több (itt nem cserélsz kettős tömegűt meg PD elemet), fogyasztásban természetesen több, bár pályán autókázva ez se eszik 10 felett. Személy szerint ilyen a kiszemelten pár éven belül ha összejön :) Vagy a GTI :)
2015. szept. 30. 21:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/14 anonim ***** válasza:
5-ös el kell hogy szomorítsalak a 2.0 FSI ben is van kettőstömegű lendkerék.
2015. okt. 2. 12:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/14 anonim ***** válasza:
Akkor ezt rosszul tudtam! Bár ettől még nem lankadt az érdeklődésem iránta. :)
2015. okt. 2. 13:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/14 anonim ***** válasza:

"el kell hogy szomorítsalak a 2.0 FSI ben is van kettőstömegű lendkerék."


Ez most olyan mint ha azt mondtad volna, hogy: el kell hogy szomorítsalak, de a Passatnak is van 4 kereke.

Ezt most azért írom így, mert a benzinesekben a lendkerék soha nem megy tönkre, mert a benzines finoman jár.

2015. okt. 2. 15:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/14 A kérdező kommentje:
Most azon gondolkodom, hogy egy regebbi kiadast vennek, 5000euro korul(2004,2005), es meg rakoltenek 2000eurot, azt rendbe raknek rajta mindent.. meg meg szerintem egy kis optikai tuningra is futna belole :) talan mar azok az autok is megfelelnek minden igenyemnek, es (talan hulye felfogas) de kevesebb az elektronika benne, olcsobban tudnam javittatni? Javitsatok ki ha tevedek :)
2015. okt. 2. 16:31
 10/14 anonim ***** válasza:

Igen kicsit finoman fogalmaztam :)

Azért az új közvetlen befecskendezéses benzinesek nem járnak túlzottan szépen. Viszont egy Golf 5 GTI engem is érdekel majd a jövőben, ha addigra még marad használható darab.

2015. okt. 2. 16:31
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!