Felfelé csal a km óra, befolyásolása?
A kérdés, hogy miért csal.
Én elmennék egy országúti autózásra, a kilométertáblák alapján a megtett távot pontosan lehet ellenőrizni.
A gumik mérete az előírt?
a kilométer spirál idővel kopik
és ahogy kopik annál jobban csal felfelé.
Egyébként sokszor az a gond hogy nem gyári méretű gumikat raknak fel.
Ha nagyobb gumik vannak fenn akkor felfele csal a km óra.
És természetesen ilyenkor a megtett kilométerek kijelzése is több a valósnál
De gyári méretű gumik vannak fent.
Maradjuk akkor a kopásos variációnál,mégis csak 20 éves opelről van szó,bár nem tudom ezt elképzelni,hogy mi hogy és hol kopik ami miatt többet mér.(esetleg ezt is elmagyarázhatná valaki ;) )
Akkor ebben az esetben is több a kijelzett megtett km mint a valós,mármint a kopásos esetben.
"a kilométer spirál idővel kopik
és ahogy kopik annál jobban csal felfelé."
Egy fordulat kopottan is egy fordulat lesz.
A mechanikus km órában egy mágnest forgat a spirál, ami egy fém tányéron keresztül mozgatja a mutatót. Ezt spirál formájú hajszálrugó húzza vissza. Ha a rugó elgyengül, akkor a sebességmérő képes többet mutatni a valóságosnál, de ilyenkor a km számláló még a valós értéket mutatja.
Viszont fogalmam sincs, hogy az F astrában mechanikus, vagy léptető motoros a km óra.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!