Milyen jelekből lehet kiszúrni, hogy a szépen összekalapált autó törött volt?
Hézagokról elsőnek. Ha csálén állnak, akkor ott már nem tiszta valami. Hátul, ha felhajtod a csomagtartóba a szőnyeget a pótkeréknél, szépen tud látszani, ha be van horpadva az elem, akkor az megint adja magát.
Még könnyebben meglehet állapítani a festéknek a rétegvastagság mérésével. Ezzel a módszerrel észre is vehető, hogy hol volt javítva az elem.
Van amikor csak karosszéria-javításnál veszi észre a szerelő, annyira jó az előző javítás..
egy polgári peres ügyből: a nagyon gazdag apukának a nagyon kamasz fia egyszer megtalálta a nagy bmw pótkulcsát. amíg a szülők távol voltak, egy kicsit kipróbálta. nos törés lett a vége, irány a karosszériás...aki nekilátott...volna..de hívta az apukát, nézze már meg..
a lényeg, hogy a szerelő egyértelműen feltárt olyan javítáasokat, amiket az újonan vásárolt kocsin már csináltak...kiderült szállításkor a 7-es bmw-t leejtették a kocsiról..ezt tüntették el, és aladták újként...
nagy-nagy kártérítés lett a vége.
Hegesztési varratok például: Alapesetben gép csinálja, tehát folyamatosan azonos, ha ember, akkor már tuti lesz benne egyenetlenség. Csavarok szintén árulkodhatnak, ha például valahol más a csavarok feje, pedig azonos helyen vannak... az igy gyanús.
Illesztések, stb, ismét gyanús lehet.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!