Nem értem ezt a teljesítmény, nyomaték összefüggést. Hogy van ez? Többi lent.
Szeptembertől autószerelőnek megyek tanulni, mert érdekel a téma, de ezt nem tudom megérteni:
A BMW-sek kedvéért egy 320i-vel és egy 320d-el példálózok
A 320i Legnagyobb teljesítmény (kW(LE)/ 1/perc) 125 (170)/6,700
Legnagyobb forgatónyomaték (Nm / 1/perc) 210/4,250
320d Legnagyobb teljesítmény (kW(LE)/ 1/perc) 135 (184)/4,000
Legnagyobb forgatónyomaték (Nm / 1/perc) 380/1,900-2,750
Na most pedig a benzines olyan 4000-es fordulattól adja a cuccot (gyorsul) a teljesítmény csúcsig (6,700) eddig oké minden.
A dízel 1,900-tól 2,700-ig húz a nyomatékból adódóan. Aztán van egy kis szünet és 4000-ezernél max teljesítmény.
Na szóval abban a tartományban mi van az autóval (2,700-től 4000-ig) Ilyenkor már elveszti az erejét az autó mert úgyebár 2,7-ig húz? Nem gyorsul vagy mi történik itt? A nyomatékgörbe elkezd lankadni?
El nézést ha valamit nem jól fejtettem ki, remélem érthető; megy a zöld a NORMÁLIS válaszokért!
18/F
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!