Alfa Romeo 156 tapasztalatok?
Attól függ, mire akarod használni. Ha alacsony a vérnyomásod, bármelyik alfa megteszi. Ha közlekedni szeretnél, vegyél inkább autót digó fos helyett.
2015. aug. 1. 13:57
Hasznos számodra ez a válasz?
1.9 JTD még akár jó is lehet.
2015. aug. 1. 15:06
Hasznos számodra ez a válasz?
Legjobb motor a 2.5 Brusso V6, de eleg magas fenntartasi koltsege van sajnos. A TwinSpark motorokra (1.6-tol 2.0-ig bezarolag) sok panaszt hallottam, igaz foleg olyan emberektol akik nem nagyon foglalkoztak az autoval. Szerintem azok sem tul problemasak ha rendszeresen karbantartjak. Dizelek kozul az 1.9 megbizhatobb, de abszolut nem tul nagy elmenyforras. A 2.4 JTD-nek gyonyoru a hangja, de ezt a is annyi fenntartani kb mint a V6-ost, csak nem a fogyasztasa miatt, hanem a motorja miatt.
A futomuve borzasztoan kenyes mindegyiknek, az egy huzosabb osszegbe tud kerulni, es gyakori problemat jelent. Nehez volna tanacsot adni, hogy melyiket valaszd, az 1.6-ost kerulnem. Csak akkor vegyel Alfat, ha elmenyautora van szukseged! Maskulonben ha csak arra kell, hogy A-bol B-be vigyen el nem eri meg a faradozast. Kell ehhez egy csipetnyi fanatizmus, es rengeteg turelem. Nekem V6-os van, es imadom, de neha baltaval tudnek nekimenni. De hat ilyen a szerelem :)
2015. aug. 1. 15:36
Hasznos számodra ez a válasz?
ha minden napos hasznalatta kell mellozd sztem. ha csak rajulasra kell hetvegen arra jo nem kell kapkodnod ha alkatresz bele. tein sparkok ahogy irtak elottem 1.6 tol 2.0 ig nem jok. az olasz jtd motoroknak viszont nincs parjuk sz biztos ha alfat vennek csakis dizelt. de csak nezz szet also felso lengokaros pl az mennyi penz fekbetetek tarcsak kormanyosszekotok stb. a kopoalkatreszeket. draga es egyben kenyes auto. 8 gyertya kell a twin sparkba ez 50 000 ft. kezdesnek ezt is kalkulald bele
2015. aug. 1. 17:42
Hasznos számodra ez a válasz?
Olyan példányt nem találsz belőle amire nem kéne még rákölteni folyamatosan majd.
2015. aug. 1. 18:28
Hasznos számodra ez a válasz?
6/14 A kérdező kommentje:
Arra kell, hogy elvigyen A-tól B-be élvezettel :)
Tehát mindenképp fontos a vezetési élmény. E46 és A4 Quattro van még a pakliban, de ezekből 1.8-ig mennék árban (ez már lassan 159 kategória). 156-ért viszont 1,2-nél többet nem szeretnék adni.
Ha mondjuk összehasonlítjuk a 3-as BMW-vel, ahhoz képest is drága a fenntartása?
2.5 V6-ot szeretnék elsősorban, de sokan beszélnek ráfele a dízelre...
7/14 A kérdező kommentje:
Ja, és köszönöm a válaszokat.
Szerintem 1M alatt nem fogsz jót találni, ahogy E46-os és A4 Quattrot sem. Az Alfa 156-ot a 2003-as facelift utániakat szokták ajánlani, azoknál már sok nyűgöt kijavítottak és elég megbízhatóak.
Egy milláért teljesen mindegy melyiket nézed, mindhárommal szívni fogsz.
2015. aug. 2. 01:42
Hasznos számodra ez a válasz?
Ha már dízel, keres egy 3 literes 3-as BMW-t, olcsóbban kijössz vele, ha a pillangószelepe le vannak kezelve, akkor semmi gond se lesz vele, vezetni pedig szintúgy élvezetes.
2015. aug. 2. 02:01
Hasznos számodra ez a válasz?
Maga az Alfa nagyon jó autó ha normális gazdája van, de idehaza kevés van belőlük, főleg hogy az Alfa-k 90%-a külföldről behozott széthajtott példány aminek a 45%-a már bontóba való. Tehát ilyen autók alapján nem lehet véleményt alkotni mert nem reális, egy új Alfa szalonban vásárolva örök élet ha normálisan használod, teszem fel ha nem hiszed azt egy 1.6-osra hogy versenyautó ls nyomod neki hogy a lemez hajul rajta hanem felfogod hogy az csak 1.6-os és ahhoz mérten közlekedsz vele, ha száguldozni akarsz akkor ott a 2.5 V6 vagy a 3.2 V6, azzal lehet, ha hosszú utakra akarod akkor ott a dízel, az 1.9 és a 2.4 is tökéletes, de tudni kell hogy az 1.9 nem fog úgy menni mint a 2.4 tehát nem kell azt várni tőle és taposni hogy ugyan azt khozd belőle mert akkor tényleg szivás lesz. Nagyon sok ember ezekkel nincs tisztába, sokan nem cserélnek időben olajat és főleg nem veszik meg a Selenia-t amire az Alfa épül, ha valami meghibásodik még egy ideig úgy járnak vele és megvárják mig más is tönkre megy az előző meghibásodás miatt stb., aztán ilyen emberek eladják a széthajtott autót amit behoznak ebbe a nincstelen kelet-európai országba ahol a kispénzű de rajoskodni akaró megveszi de nem tudja fenntartani meg már nincs is mit fenntartani sokszor mert olyan állapotban van az autó. Ugyan ez igaz a BMW-re is, azokból is rengeteg bontószökevény rohangál ami már a Siemens-Martin kemencébe való, a legjobb mikor a BMW-be a kúton 2000 ft-ért tankoltatnak, ott már nagy a baj.
2015. aug. 2. 12:27
Hasznos számodra ez a válasz?
Kapcsolódó kérdések: