4es golfot szeretnék venni,2000-2004-es évjáratig,1,9 TDI változatban. Hogyan tudom megállapitani hogy pdtdi, avagy sima tdi? Esetleg évjárat fuggô?
Mivel a hátuljára általában mindegyiken csak a TDI felirat látható,igy mivel nem nagyon értek hozzá,nem tudom eldônteni,illetve inkább a pd elemek nélkul szerelt motorokat ajánlották.
Válaszokat elôre is kôszi!
Én is hallottam már sok mindent, a 90lovas TDI-t tekerték ( állítólag) 220-ra és bírta. Bár nem tudom padot látott e valaha. Szerintem ha egy 90/110/130 lovas TDI-t feltekersz 200 fölé és ki is használod rendszeresen azt a 200+ lovat akkor szétrúgod a motort a 'csába, nem fog bírni 50 óránál többet. Tudom sokaknak állítólag így megy, de normál használatnál ugyanazt a 60-80 lovat hajtják ki belőle, mint a gyári motorból. Bár ez csak az én privát véleményem, mindenféle TDI-s tapasztalat nélkül. Ha egy full gyári TDI-t feltekerünk 200 ló fölé, nem tenném rá a nyakam, hogy a huszadik egy mérföldet is kibírná... :)
A váltóra meg tényleg érdemes figyelni, mert az X bemenő nyomatékra lett építve, egy komolyabb tuniggal simán szét lehet rúgni.
Na leirom annak aki kételkedik:
Itt a faluban vett valaki egy pöpec, paatika állapotú Audi A4-est, 2006-os, 116 lovas 1.9 PDTDI. Az autó hibátlan volt. A csávónak pénze van, de esze nincs, felhúzta szoftveresen amennyire csak lehetett, állitólag tudta a 200 lovat. Egy hónapig birta is, akkor az injektorok mentek tönkre. Vett is bele újakat, állitólag nagyobbakat, igy már 2 hónapig birta, és ami vagány volt, hogy semmi füst nem jött belőle, mert ez DPF-s példány volt. Na 2 hónap múlva nemhogy az injektorok, hanem az egész motor kuka lett, gyakorlatilag szétégett a motor. Ez nem elég, a 3 hónap alatt sikerült olyan állapotra hozni az autót, hogy nem érte meg rá költeni semmit, mivel a kuplung sem birta a kiképzést, meg csomó mindent kellett volna még cserélni. Igy az akkor 8 éves Audi bontóban végezte.
Én irtam a történetet.
Pedig legtöbben csak szoftveresen húzzák fel, mert nem akarnak költeni arra, hogy a fél motort kicseréljék erősebb alkatrészekre (meg hülyeség is lenne anyagilag is).
110-ről 140-re az teljesen rendben van, az 30%-os növekedés, éppen annyit birnak még károsodás nélkül.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!