Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » 4es golfot szeretnék venni,200...

4es golfot szeretnék venni,2000-2004-es évjáratig,1,9 TDI változatban. Hogyan tudom megállapitani hogy pdtdi, avagy sima tdi? Esetleg évjárat fuggô?

Figyelt kérdés

Mivel a hátuljára általában mindegyiken csak a TDI felirat látható,igy mivel nem nagyon értek hozzá,nem tudom eldônteni,illetve inkább a pd elemek nélkul szerelt motorokat ajánlották.

Válaszokat elôre is kôszi!



2015. júl. 16. 21:45
1 2 3
 21/29 anonim ***** válasza:

Én is hallottam már sok mindent, a 90lovas TDI-t tekerték ( állítólag) 220-ra és bírta. Bár nem tudom padot látott e valaha. Szerintem ha egy 90/110/130 lovas TDI-t feltekersz 200 fölé és ki is használod rendszeresen azt a 200+ lovat akkor szétrúgod a motort a 'csába, nem fog bírni 50 óránál többet. Tudom sokaknak állítólag így megy, de normál használatnál ugyanazt a 60-80 lovat hajtják ki belőle, mint a gyári motorból. Bár ez csak az én privát véleményem, mindenféle TDI-s tapasztalat nélkül. Ha egy full gyári TDI-t feltekerünk 200 ló fölé, nem tenném rá a nyakam, hogy a huszadik egy mérföldet is kibírná... :)


A váltóra meg tényleg érdemes figyelni, mert az X bemenő nyomatékra lett építve, egy komolyabb tuniggal simán szét lehet rúgni.

2015. júl. 22. 00:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/29 anonim ***** válasza:

Na leirom annak aki kételkedik:

Itt a faluban vett valaki egy pöpec, paatika állapotú Audi A4-est, 2006-os, 116 lovas 1.9 PDTDI. Az autó hibátlan volt. A csávónak pénze van, de esze nincs, felhúzta szoftveresen amennyire csak lehetett, állitólag tudta a 200 lovat. Egy hónapig birta is, akkor az injektorok mentek tönkre. Vett is bele újakat, állitólag nagyobbakat, igy már 2 hónapig birta, és ami vagány volt, hogy semmi füst nem jött belőle, mert ez DPF-s példány volt. Na 2 hónap múlva nemhogy az injektorok, hanem az egész motor kuka lett, gyakorlatilag szétégett a motor. Ez nem elég, a 3 hónap alatt sikerült olyan állapotra hozni az autót, hogy nem érte meg rá költeni semmit, mivel a kuplung sem birta a kiképzést, meg csomó mindent kellett volna még cserélni. Igy az akkor 8 éves Audi bontóban végezte.

2015. júl. 22. 13:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/29 anonim ***** válasza:
Ki volt ez az egyén és ki csinálta a chip-et a kocsira? 116LE ből 200LE-t csinálni csak szoftverrel? :)
2015. júl. 22. 13:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/29 anonim ***** válasza:
Figyelembe fogom venni! Ment a pacsi, mert épp ekkora, vagy talán kicst nagyobb barom készültem lenni eme infó nélkül! Köszönöm!
2015. júl. 22. 13:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/29 anonim ***** válasza:
Több anyag és motorolaj hűtés is kell! :)
2015. júl. 22. 13:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/29 anonim ***** válasza:
Meg nagyobb intercooler, meg egy rakás könnyítés, meg más hajtórúd és még sorolhatnánk. Az igényes tuning nem véletlenül drága. :)
2015. júl. 22. 14:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 27/29 anonim ***** válasza:
Én 110-ből ~140-re szeretném mostanság megcsináltatni :) ezt csak bírják... :D
2015. júl. 22. 14:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 28/29 anonim ***** válasza:
Ennyit azért még bőségesen bírnia kellene.
2015. júl. 22. 14:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 29/29 anonim ***** válasza:

Én irtam a történetet.

Pedig legtöbben csak szoftveresen húzzák fel, mert nem akarnak költeni arra, hogy a fél motort kicseréljék erősebb alkatrészekre (meg hülyeség is lenne anyagilag is).

110-ről 140-re az teljesen rendben van, az 30%-os növekedés, éppen annyit birnak még károsodás nélkül.

2015. júl. 22. 14:50
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!