Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Suzukinak miért nem megy sose...

Suzukinak miért nem megy sose tönkre a futóműve, egy igényesebb futómű meg miért megy tönkre hamarabb, meg miért érzékenyebb?

Figyelt kérdés

van a családban egy suzuki, már elég sok km van benne, és semmit se kellett cserélni a futóműben, picit kopog, de tökéletes, kormány egyenesen áll, viszont az már más téma, hogy nagyon rossz vezetni, mert nem túl stabil gyorsításkor, meg nagy fékezésnél.

De pl egy Audiban nagyon jó futómű van, mégis van amelyiknek terpeszt hátul a kereke, van amelyiket 20 ezrenként csináltatni kell, stbilizátor, plusz beállítás, mert elállítódik.

Pedig ezek igényesebb alkatrészekből vannak azért összerakva gondolom.

Akkor nem az olcsóbbnak kéne tönkremenni?



2015. júl. 10. 13:51
1 2
 11/17 anonim ***** válasza:
az alkatrész gombokért!!! 230 ezer! szép gomb!
2015. júl. 11. 14:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/17 anonim ***** válasza:

Olvasni nem kell ám tudni új gumi, központi zár és annak beszerelése.

Ez 120 ezer. 110 ezerből váltó olaj csere, motorolaj csere, szilent csere, új aksi, összes szűrő, tűzkarika gyűrű, fék csere, bordás szíjak. Asszem más nem volt.

Ja teljesen újra állították a kéziféket. És 20 ezerért levizsgázott a kocsi.


Központi zárat hivatalos szervízben 75 (55 ezerezerért központi zár, beszerlés) akartak megcsinálni, én 35 ezerért találtam újat a neten, 10 ezerért berakták.


Ebben mi a sok?

2015. júl. 11. 16:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/17 anonim ***** válasza:
igazad van nem tudok olvasni!!! az összeget eltévesztettem! a gomb nem 230e, hanem 250e ez az ABS !
2015. júl. 11. 17:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/17 anonim ***** válasza:
Aki azt mondja, hogy egy autóra nem kell költeni súlyos ezreket, az vagy hazudik, vagy egy évben max.2-3000 km-t hajtja. Aki használja a kocsit, annak bizony pénzbe kerül. Az összegeken nem kell meglepődni, pl. egy elektromos ablak bowden csere tartozékokkal laza 24E pénz, és akkor a szerkezetet még be sem szerelték az ajtóba. Persze, mindig van egy Netenlőttem Lajos, vagy a Sógor Pityu aki olcsóbban megcsinálja , de az többnyire addig is tart.
2015. júl. 14. 22:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/17 anonim ***** válasza:
Itt elég kemény Suzuki fanok vannak mert mindenkit lepontoznak :D
2015. júl. 18. 10:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/17 anonim ***** válasza:

Ja, pedig nekem is suzim van, de az ilyen csorók sz*rok miatt nézik le a többit.

Az autóra költeni kell teljesen mindegy, hogy Suzuki vagy Merci a különbség a végösszegben lesz.


Tavaly olvastam egy cikket egy ML merciről, ott a csávó a Vadi új autóra, évi 2-3 milliót költött rá, hogy a gyári állapotot fenttartsa. Például hetente vitte el kitakarítani, minden kopásidő előtt cserélt rajta, stb.


Csak a magyar hiszi, hogy az autóra nem kell költeni, és hogy a váltóban sose kell olajat cserélni :D

2015. júl. 18. 11:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/17 anonim ***** válasza:

én azt vettem észre, hogy aki olyan választ írt, amiben az autóra való költés szerepelt, azt lepontozták. Ebből megállapítható hogy a sutyeráknak, aki a lepontozásokat adta, nem való csak fakerekű taliga meg gumicsizma a lábára, derekára meg egy surc.

Olyan autót én még nem láttam, amire ne kellet volna költeni. Nekem nem Suzuki-m van hanem más márkájú autóm, nagyon sokat megyek vele, évi 100-110 000 km, és éves szinten 6-800 000 ráköltök, legnagyobb kiadás 300 000 km felett volt, akkor turbócsere, kettőstömegű lendkerék, ez a kettő együtt 650 000 ft volt, olajcsere, Brembo fékszettek, egy nyári szezon alatt lekoptat egy 255-ös Pirelli PZero szettet és ha kitolódik a nyár vagy korán felkerülnek a nyári gumik akkor már az új szettet is majdnem félig elkoptatom, akkumulátor, önindító felújítás vagy csere (napi 70-100 indítás vagy még több), bendix, futómű felújítás, szűrők, vezérlés csere, ízzitógyertya stb. most nem akarok felsorolni. Egy autó ami használva van az kopik, akárhogy ügyelek rá, attól nem fog lasabban kopni mert féltegetem, és nem szoktam úgy menni vele hogy valami gondja van, amint észre veszem hogy valami meghibásodott, hívom a szervizt hogy viszem holnap a kocsit. Nem idős autó, 2010-es és most tart 588 000 km-nél.

2015. szept. 8. 14:44
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!