Egy 4 ütemű 750-es túramotron ha kicsit visszafojtom a sportkipufogót, annak van értelme?
Azért, mert így igen szabadon "lélegzik" és árt egy cseppet a szelepeknek hosszútávon mert jobban forrósodnak bla bla bla..
Van a dobban eredetileg is enyhe fojtás az a kivehető csőszerű cucc a végébe amit kilehet venni egy csavar tartja csak.. Azt a csövet ha a végét összekalapálnám, pl fele olyan átmérőjűre, elméletileg nehezebben áramolna ki a kipufogó gáz, tehát nagyobb lenne a fojtása.
Jó ötlet ez vagy totál semmi értelme?
"... és árt egy cseppet a szelepeknek hosszútávon mert jobban forrósodnak..."
Nahát, mik vannak a világban! A sportkipufogótól nem égnek szét a kipufogószelepek. A rosszul beállított szelephézagtól, szegény keveréktől, rossz előgyújtástól (vagy szabályzási görbétől) égnek szét. A sportkipufogó önmagában nem teszi tönkre a motort.
A gyári kipufogó azért is olyan amilyen mert meg kell felelnie bizonyos előírásoknak.
Nem lesz semmi baj egy sportdobtól ezt elhiheted.
Sőt akkor sem lenne semmi baj ha egy 20 centi hosszú cső lenne az egész rendszer, csak qrva hangos lenne.
Na persze az már nem tesz neki jót ha leveszik a leömlőt és hengerből szól a cucc.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!